Gå til innhold

Angst?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Merker jeg får angst og kjenner energier på butikker nå, har det noe med at jeg har vært for mye inne? Vil det hjelpe å eksponere meg?

 

Skal ta meg sammen neste uke, må det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merker jeg får angst og kjenner energier på butikker nå, har det noe med at jeg har vært for mye inne? Vil det hjelpe å eksponere meg?

 

Skal ta meg sammen neste uke, må det.

Jeg tror det vil hjelpe at du eksponerer deg. Men ikke eksponerer deg formye. Ta et og skritt. Ikke gjør mer enn du klarer. For da kan det bli mye verre. Og da ser man enda mørkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det vil hjelpe at du eksponerer deg. Men ikke eksponerer deg formye. Ta et og skritt. Ikke gjør mer enn du klarer. For da kan det bli mye verre. Og da ser man enda mørkere.

 

Ja det har du sikkert rett i :) Får begynne neste uke med mitt prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide! Dette skal du klare :D Jeg heier på deg!

 

Tusen takk Caylee, du er god ;) Jeg heier på deg og, har tenkt så mye på deg for du minner meg om meg på din alder. Ønsker deg alt godt, ønsker virkelig det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Caylee, du er god ;) Jeg heier på deg og, har tenkt så mye på deg for du minner meg om meg på din alder. Ønsker deg alt godt, ønsker virkelig det :)

Tusen takk! Det er virkelig du også. Du er en av de snilleste her inne. Ønsker deg alt godt også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker jeg får angst og kjenner energier på butikker nå, har det noe med at jeg har vært for mye inne? Vil det hjelpe å eksponere meg?

 

Skal ta meg sammen neste uke, må det.

 

Hva har hjulpet tidligere? Har du sjonglert med medisinene i det siste eller går det noenlunde ok for deg? Har du fått el-greien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det er virkelig du også. Du er en av de snilleste her inne. Ønsker deg alt godt også <3

Tusen takk :) Håper du tar imot hjelp og kommer deg, virkelig alt godt til deg :D  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har hjulpet tidligere? Har du sjonglert med medisinene i det siste eller går det noenlunde ok for deg? Har du fått el-greien?

 

Nei det er vel eksponering og øking i medisindose, men nå får jeg sprøyte og kan ikke sjonglere. Har sluttet på zeldox da, psykiateren sa jeg kunne det. Har fått l.sigaretten og prøvd den men røyker fremdeles vanlig røyk, tenkte å prøve å kutte ut vanlig røyk mandag. Den er ganske god :) Håper det går bra med deg når du skal kutte tvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er vel eksponering og øking i medisindose, men nå får jeg sprøyte og kan ikke sjonglere. Har sluttet på zeldox da, psykiateren sa jeg kunne det. Har fått l.sigaretten og prøvd den men røyker fremdeles vanlig røyk, tenkte å prøve å kutte ut vanlig røyk mandag. Den er ganske god :) Håper det går bra med deg når du skal kutte tvert :)

 

Høres ut som en god plan, jeg må få høre hvordan det går med deg. Jeg gleder meg -ikke-.

Så fantastisk at du får sprøyte, nå ble jeg glad :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god plan, jeg må få høre hvordan det går med deg. Jeg gleder meg -ikke-.

Så fantastisk at du får sprøyte, nå ble jeg glad :-)

Det forstår jeg godt, tvert kutt er tøft. Håper det går bra. :) Meg og behandleren fant ut at sprøyte var det beste, jeg surret jo sånn. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forstår jeg godt, tvert kutt er tøft. Håper det går bra. :) Meg og behandleren fant ut at sprøyte var det beste, jeg surret jo sånn. :mellow:

 

Jeg erindrer du surret ;-) Synes du er flink, dette er det beste for deg selv om du ikke alltid/hele tiden ser det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg erindrer du surret ;-) Synes du er flink, dette er det beste for deg selv om du ikke alltid/hele tiden ser det selv. 

 

Ja det er vel det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...