Gå til innhold

Blottet seg i fellesgarderobe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er tilogmed fellesgarderobe på Vestkantbadet i Oslo! Ja, jeg fikk nesten sjokk, haha, jeg tror jeg så mer enn jeg burde ha sett av en mann på vei ut fra toalettet en gang.

Endret av Bella Dotte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tilogmed fellesgarderobe på Vestkantbadet i Oslo! 

 

Er dette et nudistbad?

Anonymous poster hash: dd605...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er egne avlukker for hver badegjest, og eget dusjområde og badstue for hvert kjønn, men området mellom disse funksjonene, og toalettene, er for alle. Merkelig system!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er egne avlukker for hver badegjest, og eget dusjområde og badstue for hvert kjønn, men området mellom disse funksjonene, og toalettene, er for alle. Merkelig system!

Sånn er det i det ene bassenget i Bærum også. Så det er ikke et distriktsfenomen akkurat.

Anonymous poster hash: e5502...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...