AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 En mann blottet seg for mindreårige jenter i fellesgarderobe i Skien. http://www.varden.no/nyheter/blottet-seg-for-mindrearige-i-fellesgarderobe-1.6146797 Er det virkelig vanlig med fellesgarderobe i svømmehaller ute i distriktene? Anonymous poster hash: dd605...0b6 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 (endret) Det er tilogmed fellesgarderobe på Vestkantbadet i Oslo! Ja, jeg fikk nesten sjokk, haha, jeg tror jeg så mer enn jeg burde ha sett av en mann på vei ut fra toalettet en gang. Endret 31. august 2013 av Bella Dotte 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Det er tilogmed fellesgarderobe på Vestkantbadet i Oslo! Er dette et nudistbad? Anonymous poster hash: dd605...0b6 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 31. august 2013 Skrevet 31. august 2013 Neida, det er egne avlukker for hver badegjest, og eget dusjområde og badstue for hvert kjønn, men området mellom disse funksjonene, og toalettene, er for alle. Merkelig system! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. september 2013 Skrevet 1. september 2013 Neida, det er egne avlukker for hver badegjest, og eget dusjområde og badstue for hvert kjønn, men området mellom disse funksjonene, og toalettene, er for alle. Merkelig system! Sånn er det i det ene bassenget i Bærum også. Så det er ikke et distriktsfenomen akkurat.Anonymous poster hash: e5502...31c 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.