Gå til innhold

10 - 15 negere sparket og ranet to norske gutter


sur kjerring

Anbefalte innlegg

To gutter ble i Madserud Allé i Oslo sparket og fraranet to mobiltelefoner. Ranet ble utført av en gruppe på 10-15 personer.

 

Trolig er alle gjerningspersoner av afrikansk opprinnelse. En av dem skal være en jente, opplyser Oslo-politiets operasjonssentral på Twitter.

Guttene som ble ranet er ifølge politiet 15 og 16 år gamle.

- De er blitt sparket og slått, men er ikke nevneverdig skadet, sier operasjonsleder André Kråkenes til VG.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10135020

 

Tragist, men man begynner jo å bli vandt til dette. Integreringen fungerer ikke som den skal. Hvorfor er det alltid folk fra afrika og midt-østen som står bak slik gjeng-kriminalitet? Når skal norske politkere lære av de danske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tok lang tid før en slik tråd kom på DOL, og det er heller ingen respons på den.

Er vi virkelig blitt så vandt til dette, at vi gidder ikke kommentere?

Synes vi ikke det er vits å kommentere?

Vil dette bli bedre, eller verre i fremtiden?

Vil vårt slektninger i fremtiden forbanne det som vår generasjon gjør idag?

Ikke ett ord av det jeg skrev er politisk "korrekt", men det ulmer rundt omkring som en følge av det som skjer i samfunnet idag.

Handlinslammelse virker det som. Fri flyt av kriminelle, og dette er en del av det EU har bestemt for oss.

Et EU som Norge stemte nei til. 2 ganger.

Anonymous poster hash: e65b7...13b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

To gutter ble i Madserud Allé i Oslo sparket og fraranet to mobiltelefoner. Ranet ble utført av en gruppe på 10-15 personer.

 

Trolig er alle gjerningspersoner av afrikansk opprinnelse. En av dem skal være en jente, opplyser Oslo-politiets operasjonssentral på Twitter.

Guttene som ble ranet er ifølge politiet 15 og 16 år gamle.

- De er blitt sparket og slått, men er ikke nevneverdig skadet, sier operasjonsleder André Kråkenes til VG.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10135020

 

Tragist, men man begynner jo å bli vandt til dette. Integreringen fungerer ikke som den skal. Hvorfor er det alltid folk fra afrika og midt-østen som står bak slik gjeng-kriminalitet? Når skal norske politkere lære av de danske?

 

Hva har de å lære av de danske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne ting har en tendens til å skal dysses ned, noen mener at vi ikke skal kunne si at de er av utenlandsk opprinnelse en gang. Jeg lurer på hvordan vi skal klare å få bukt med dette og sette inn tiltakene der de vil gjøre best nytte, hvis det ikke kan snakkes om en gang.

 

Oslo fylles snart av kriminelle elementer og politiet er helt oppgitte, for de klarer ikke hanskes med alt lenger.

Fengslene er fulle av folk med utenlandsk opprinnelse eller utenlandsk statsborgerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg svarte ikke av flere grunner.

 

Jeg vet utlendinger er overrepresentert når det gjelder overfallsvoldtekter, Jeg tror ikke de er overrepresentert når det gjelder uprovosert vold/overfall. Der er nok nordmenn likt representert.

 

Det ble derfor ubehagelig, dessuten er ord som neger ikke lenger okey å bruke, jeg har selv avlært meg selv og forstått at det brukes av mennesker jeg ikke identifiserer meg med pga av holdninger jeg ikke liker.

 

Jeg mener likevel vi skal ha strengere krav til integrering, men dette for barnas skyld og ikke de voksne.

Samt at vi blir flinkere til å gi opphold til grupper som lettere lar seg integrere eks kvinner, barn, kristne og andre minoriteter i muslimske land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg svarte ikke av flere grunner.

 

Jeg vet utlendinger er overrepresentert når det gjelder overfallsvoldtekter, Jeg tror ikke de er overrepresentert når det gjelder uprovosert vold/overfall.

 

Det er de nok når det gjelder gjengvold.

Anonymous poster hash: bdef5...0ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg svarte ikke av flere grunner.

 

Jeg vet utlendinger er overrepresentert når det gjelder overfallsvoldtekter, Jeg tror ikke de er overrepresentert når det gjelder uprovosert vold/overfall. Der er nok nordmenn likt representert.

 

 

De er kraftig overrepresentert når det gjelder alle former for grov og voldlig kriminalitet.

 

Det er realitetene - og det vil bare fortsette å bli verre om det ikke gjøres store endringer i norsk asyl- og innvandringspolitikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samt at vi blir flinkere til å gi opphold til grupper som lettere lar seg integrere eks kvinner, barn, kristne og andre minoriteter i muslimske land.

 Godt sagt. Helt enig med deg, skulle ønske det ble mer sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tragist, men man begynner jo å bli vandt til dette.

 

Det tok lang tid før en slik tråd kom på DOL, og det er heller ingen respons på den.

Er vi virkelig blitt så vandt til dette, at vi gidder ikke kommentere?

Jeg ser at du AnonymBruker og trådstarter feil-staver "vant" på samme måte (vandt) - er du AnonymBruker kanskje trådstarter som diskuterer med deg selv, i håp om å få i gang en innvandringsdebatt?  

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du AnonymBruker og trådstarter feil-staver "vant" på samme måte (vandt) - er du AnonymBruker kanskje trådstarter som diskuterer med deg selv, i håp om å få i gang en innvandringsdebatt?  

 

Godt observert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at du AnonymBruker og trådstarter feil-staver "vant" på samme måte (vandt) - er du AnonymBruker kanskje trådstarter som diskuterer med deg selv, i håp om å få i gang en innvandringsdebatt?  

 

Der tar du helt feil, og det kan du gjerne få bekreftet fra webmaster. Ellers er det interessant at folk henger seg opp i alle mulige latterlige detaljer for å slippe å diskutere disse viktige problemstillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at du AnonymBruker og trådstarter feil-staver "vant" på samme måte (vandt) - er du AnonymBruker kanskje trådstarter som diskuterer med deg selv, i håp om å få i gang en innvandringsdebatt?  

Nå er vel ikke ordet vant akkurat det som feilstaves sjeldnest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok lang tid før en slik tråd kom på DOL, og det er heller ingen respons på den.

Er vi virkelig blitt så vandt til dette, at vi gidder ikke kommentere?

Synes vi ikke det er vits å kommentere?

Vil dette bli bedre, eller verre i fremtiden?

Vil vårt slektninger i fremtiden forbanne det som vår generasjon gjør idag?

Ikke ett ord av det jeg skrev er politisk "korrekt", men det ulmer rundt omkring som en følge av det som skjer i samfunnet idag.

Handlinslammelse virker det som. Fri flyt av kriminelle, og dette er en del av det EU har bestemt for oss.

Et EU som Norge stemte nei til. 2 ganger.

Anonymous poster hash: e65b7...13b

 

 

Ugh, ja, det fører jo mye godt med seg å kommentere alle meldinger hvor gjerningsmann er fra afrika ? :D

 

Klarer ikke helt engasjere meg i at alt var så mye bedre før. Jeg var ung herremann på 80-90 tallet, da var det Yong guns og B-gjengen som var invandrerværstingene, men de sloss stort sett mot hverandre.

 

De vi måtte passe oss for var hvite gjenger som brukte vold, kniv, gikk på byen for å mose folk, slo ned for fote, knivstakk (han ene endte endog som morder i en alder av 16 år). Hver eneste gang jeg ser slike sensasjonsnyheter tenker jeg på at jaggu var ikke min tilværelse midt i oslo sentrum fullstappa av slike episoder, men som nevnt.. kun white trash. Ingen fra afrika. Ingen fra pakistan. Ingen fra Afghanistan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du helt feil, og det kan du gjerne få bekreftet fra webmaster. Ellers er det interessant at folk henger seg opp i alle mulige latterlige detaljer for å slippe å diskutere disse viktige problemstillingene.

Dersom du har gjort forsøk på å blåse liv i en debatt som åpenbart ikke fenget ved å gi deg ut for å være en annen er det ikke en detalj. Det er uønsket debattteknikk på dol.

 

Jeg håper webmaster kan bekrefte/ avkrefte dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der tar du helt feil, og det kan du gjerne få bekreftet fra webmaster. Ellers er det interessant at folk henger seg opp i alle mulige latterlige detaljer for å slippe å diskutere disse viktige problemstillingene.

En ting til; Kanskje du kunne svare Stjernestøv på hva norske politikere har å lære av de danske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du har gjort forsøk på å blåse liv i en debatt som åpenbart ikke fenget ved å gi deg ut for å være en annen er det ikke en detalj. 

 

Det har jeg allerede svart på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til; Kanskje du kunne svare Stjernestøv på hva norske politikere har å lære av de danske?

 

En strengere innvandringspolitikk, alt fra familiegjenforening, krav om integrering, mindre økonomisk støtte, til utvisning av kriminelle utlendinger, bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...