Gå til innhold

My life is over


rose23

Anbefalte innlegg

Bilen min har gått til helvete, regningene ligger under taket, hunden min på 8 år har vært borte i 3 uker uten spor. Jeg blir trakassert av en ukjent "stocker" og lørdag kveld dreit jeg skikkelig på draget, da jeg tok meg inn på et industriområde midt på natta i cowboy hatt for å lete etter hunden min.... (var ikke edru nei) Ble oppringt i dag av en av sjefene da jeg var fanget på kamera.... Herregud hvor flaut. "Det er da ikke nødvendig å lete midt på natta?". Jeg ble truet med anmeldelse.... og nå vet vel alle det....  

 

 

Faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da. Du skriver i det minste på en morsom måte :) Men skjønner at det er kjipt. Det med cowboyhatten, synes jeg ikke du skal ta så tungt. Si unnskyld og blås i det. Dette kan du nok le av siden. Viktigere er det å ta tak i økonomien, bli kvitt stalkeren og så håper jeg hunden dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med cilie. Si unnskyld, blås i det, og ta tak i det andre.

 

Jeg fant et falleferdig overgitt hus langt ute i skogen i helga, og surret rundt der lege og tok hundrevis av bilder av alt det vakre forfallet før jeg plutselig hørte en knirkete gammel stemme som spurte hva fanden jeg hadde der å gjøre. Tror du ikke det bodde en gammel giktbrudden paranoid gubbe i rønna! Kjære vene, uten strøm og i et hus vinden snart blåser ned. Han var litt sinna, og lurte på om jeg var fra myndighetene, men jeg snakket meg til venn med ham, og i dag dro jeg bortom med en pose hermetikk og sa unnskyld for at jeg nesten skremte skjegget av ham. Det ordnet seg. En oppriktig unnskyldning fikser det meste ;)

 

Håper du finner hunden din. Har den stukket av før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et falleferdig overgitt hus langt ute i skogen i helga, og surret rundt der lege og tok hundrevis av bilder av alt det vakre forfallet før jeg plutselig hørte en knirkete gammel stemme som spurte hva fanden jeg hadde der å gjøre. Tror du ikke det bodde en gammel giktbrudden paranoid gubbe i rønna! Kjære vene, uten strøm og i et hus vinden snart blåser ned. Han var litt sinna, og lurte på om jeg var fra myndighetene, men jeg snakket meg til venn med ham, og i dag dro jeg bortom med en pose hermetikk og sa unnskyld for at jeg nesten skremte skjegget av ham. Det ordnet seg. En oppriktig unnskyldning fikser det meste ;)

 

Det der var meg om noen få år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg fant et falleferdig overgitt hus langt ute i skogen i helga, og surret rundt der lege og tok hundrevis av bilder av alt det vakre forfallet før jeg plutselig hørte en knirkete gammel stemme som spurte hva fanden jeg hadde der å gjøre. Tror du ikke det bodde en gammel giktbrudden paranoid gubbe i rønna! Kjære vene, uten strøm og i et hus vinden snart blåser ned. Han var litt sinna, og lurte på om jeg var fra myndighetene, men jeg snakket meg til venn med ham, og i dag dro jeg bortom med en pose hermetikk og sa unnskyld for at jeg nesten skremte skjegget av ham. Det ordnet seg. En oppriktig unnskyldning fikser det meste ;)

 

 

 

Jeg kjenner at jeg liker deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...