Gå til innhold

Urinveisinfeksjon og vondt i nyrene

Anbefalte innlegg

Hei!

Hjertelig takk for tidligere svar angående antibiotika og brystkreft.

Har nettopp hatt urinveisinfeksjon. De fant så lite bakterrier ved dyrking at det gikk nesten en uke fra jeg oppdaget de første symptomene til jeg begynte på Trimetoprim. Det ble etterhvert gjort funn av e- coli bakterier. Fikk etterhvert store smerter i ryggen (Helt nederst, langt unna nyrene) og i sidene på magen samt i lysken og nedover lå¨ret, særlig på høyre side. Har nå gått ut kuren på 7 dager. Vet ikke helt om jeg er blitt helt bra. Fortsatt litt stor trang til å gå på do. Føler at jeg har litt vondt i nyrene når jeg slår på disse. Fikk ny resept av legen i dag på samme medisin i tilfelle jeg blir verre i helga. Tok CRP forrige fredag og den var normal. Har ikke feber og føler meg ikke syk. Kan jeg likevel ha nyrebekkenbetennelse? Hva tror du de store smertene nederst i ryggen, på siden av magen og lysken kan ha kommet av?

Mvh.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39422-urinveisinfeksjon-og-vondt-i-nyrene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sigurd Kulseng-Hanssen, gynekolog

Det høres ikke ut som du har nyrebekkenbetennelse nå. Er du i tvil må du kontakte din lege. Det er ikke mulig si noe om hvor dine smerter kom fra. Er du kvitt smertene og har normal CRP må du bare være glad og fryde deg over livet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...