Gå til innhold

Bhatti lever og kommer snart til Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hver gang jeg hører om Bhatti tenker jeg på han stakkars mannen som fikk vite at kona (tv2 journalisten) var utro gjennom media, og da med en kar som han her.. Haha, fyren kan jo aldri bli kvitt det heller, Bhatti dukker jo opp fra enhver mørk avkrok.

 

Snakk om bra dømmekraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen jeg kjenner meg veldig aggressiv når jeg ser det bildet av han med det skjegget og den fingeren. Høyst sannsynligvis akkurat det media ønsker, men åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg hører om Bhatti tenker jeg på han stakkars mannen som fikk vite at kona (tv2 journalisten) var utro gjennom media, og da med en kar som han her.. Haha, fyren kan jo aldri bli kvitt det heller, Bhatti dukker jo opp fra enhver mørk avkrok.

 

Snakk om bra dømmekraft.

 

Her er det en sak som har gått meg hus forbi? (Beklager avsporing.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en sak som har gått meg hus forbi? (Beklager avsporing.)

 

Wikipedia:

 

TV2-journalist

 

En profilert TV2-journalist som skal ha hatt et forhold til Bhatti ble innkalt som vitne under terror-rettssaken i Oslo tingrett som pågikk våren 2008. Hun avviste alle spørsmål som antydet at hun skulle ha kjennskap til Bhattis eventuelle terrorplaner, og også politiet presiserte at hun aldri var mistenkt for å ha hatt noen slik kjennskap.

Endret av megler Smekk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bhatti ja, mannen som "vil at Norge skal bli en islamsk nasjon styrt etter Sharia-lover".

 

http://www.dagbladet.no/2012/02/02/nyheter/innenriks/arfan_qadeer_bhatti/pst/20043353/

 

- Jobber du for at Norge skal bli en islamsk nasjon?

- Vi ønsker at Norge en dag blir islamsk nasjon og bli styrt etter Sharia-lover. Og det er vår overbevisende tro at hele jorda en gang vil bli styrt etter Sharia. Det er en islamsk forpliktelse for enhver muslim å kjempe for å høyne Allahs ord og lover over alt, sier Bhatti.

 

Ville han ikke trives bedre i et islamsk land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wikipedia:

 

TV2-journalist

 

En profilert TV2-journalist som skal ha hatt et forhold til Bhatti ble innkalt som vitne under terror-rettssaken i Oslo tingrett som pågikk våren 2008. Hun avviste alle spørsmål som antydet at hun skulle ha kjennskap til Bhattis eventuelle terrorplaner, og også politiet presiserte at hun aldri var mistenkt for å ha hatt noen slik kjennskap.

 

Åja, takk. Jeg hadde visst glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver gang jeg hører om Bhatti tenker jeg på han stakkars mannen som fikk vite at kona (tv2 journalisten) var utro gjennom media, og da med en kar som han her.. Haha, fyren kan jo aldri bli kvitt det heller, Bhatti dukker jo opp fra enhver mørk avkrok.

 

Snakk om bra dømmekraft.

 

 

Jeg tenker på det hver eneste gang jeg ser navnet hennes ....stakkar. Vanskelig å bli kvitt den der historikken.

Anonymous poster hash: 54b86...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...