Gå til innhold

Beklager maset. :-( Men dette er ikke tullball...


TulleKoppen

Anbefalte innlegg

Sitter og driver med noe hjernetrim, men så hører jeg det kommer noen mannfolk (brummebiler og brautete stemmer) ute, og så tenker jeg at de kommer for å ta meg. Jeg får ganske fort tanker om at det må være psykt at jeg ikke er i fare, men blir liksom litt "ødelagt" av sånne ting... føler det ikke er helt heldig for "formen"...

 

Ellers handler alt jeg hører ute om meg. Ikke sånn at jeg frykter for liv og helse, men det er kritikk av meg.

 

Jeg lurer bare på om det hjelper med høyere dose. Tar 20+20 mg Zeldox, 50 mg Truxal og 300 mg Lamictal.

 

Jeg kan jo høre med behandleren om dette... bare lurer litt...

 

Tror ikke jeg er helt frisk! Jeg er nok psyk. Ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, også når jeg går etter posten frykter jeg at det er politianmeldelse.

Hei!

 

ja du er nok syk, håper du får svar.

 

Jeg var til tannlegen i dag :-) og det var like mye et kosebesøk som tannbehandling, jeg har aldri blitt så  kost med hos en tannlege, merkelig..?, men det var helt greit, jeg bare lå og tenkte på når jeg fikk neste klem og den fikk jeg med jevne mellomrom. Han tullet mye med meg, og jeg sa bare "aaa" for det nyttet jo ikke si noe, med alle de dottene i munnen og alle de kablene.

 

Dette er en virkelig koselig tannlege  :lol:

 

Mens jeg lå der tenkte jeg på hvor bra det er at jeg nå forstår meg bedre på mennesker.

Han kunne også mye om autisme og snakket om det, og spøkte og lo, tror det han ikke viste er hvor vanlig det er å ikke like kroppskontakt, men jeg vet jo hvorfor han gjorde det, så det var helt ok.

Jeg likte det så godt at jeg vil tilbake til han. Jeg skal derfor bestille ny time til han.

Det er såpass skummeltgodthyggelig at jeg må oppleve det en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det er greit det, men jeg ser bare ikke helt hvorfor... spør jo bare om det er håp om bedring ved endring i medisineringen, akkurat som alle andre spør om... følte ikke at dette var noe galt i å skrive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Admin Doktoronline

Ok, det er greit det, men jeg ser bare ikke helt hvorfor... spør jo bare om det er håp om bedring ved endring i medisineringen, akkurat som alle andre spør om... følte ikke at dette var noe galt i å skrive.

Det er omfanget av innlegg med omtrent samme tema som er problemet. Det er et problem for forumet totalt sett, og vi antar at det neppe er konstruktivt for deg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er omfanget av innlegg med omtrent samme tema som er problemet. Det er et problem for forumet totalt sett, og vi antar at det neppe er konstruktivt for deg heller.

 

Ja det kan godt hende det ikke er konstruktivt for meg selv heller. Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piller er ikke løsningen på alt, du kan ikke regne med at alt blir bra med piller, du må også jobbe med deg selv, lære deg å styre tankene.

 

Ikke missforstå, medisiner kan være en hjelp, men du skal ikke satse alt på medisinene! Har hørt om så mange som bare får medsiner (ofte MASSE medisiner) og ikke noen annen hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...