Gå til innhold

Dosering av Atarax


Avarian

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja. Om du ikke har brukt Atarax tidligere er det ikke sikkert du trenger så høy dose. Høy dose gir meg hodepine og ekstremt sederende effekt hvor jeg føler meg helt satt ut. De første gangene på 20mg følte jeg meg brisen  :P Men man bygger opp tåleranse etter et par uker og må ha høyere dose, og så gir det ikke så mye effekt etter hvert heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! :) Jeg tror jeg får prøve meg litt frem rett og slett. Kommer ikke til å bruke det hver dag, så da unngår jeg kanskje rask toleranseutvikling. Tror heller ikke jeg kommer til å komme opp i så høye doser, så det er mulig jeg også unngår særlig med bivirkninger.  Men man vet jo aldri. Det er uansett greit å vite at man iallefall ikke overstiger doseringen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke komme tilbake og gi en oppdatering på hvordan du opplevde Atarax?

Lurer på om den har angstdempende effekt.

Har lest om noen som ikke får noen angstd. effekt, mens andre som bruker det på dagtid for angst.

Litt nysjerrig på denne medisinen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...