Gå til innhold

ERNA SOLBERG: MINDRE OLJEPENGER TIL VELFERD

Anbefalte innlegg

Fra dagens Dagblad (kun papiravisen):

36 milliarder oljekroner til velferd ville blitt strøket av Solberg i regjering.

Det skal brukes mindre penger på barnehager, trygd, kultur og sykehjemsplasser.

Samtidig skal formuesskatten fjernes, og det skal kuttes i toppskatten.

De syke og trygdede bør virkelig frykte en ny mørkeblå regjering. Skal millonærene og de høytlønnede få mer å rutte med, blir det mindre til de som har minst.

Stem riktig på mandag!

Anonymous poster hash: 639dd...e28

Fortsetter under...

Til trådstarter:

Hvorfor bruker du store bokstaver i overskriften? Da oppfattes det som roping. Man skal inngå å bruke store bokstaver på den måten. Vær så snill og ikke gjør det.

Anonymous poster hash: a9252...c04

Annonse

Til trådstarter:

Hvorfor bruker du store bokstaver i overskriften? Da oppfattes det som roping. Man skal inngå å bruke store bokstaver på den måten. Vær så snill og ikke gjør det.

Det er nødvendig for å få folk til å våkne opp - her på DOL virker det som om folk flest er mest interressert i å diskutere sin egen navle.

Nei, det er forståelig - tatt i betraktning hvor dårlig vi har det her i landet. Anonymous poster hash: 639dd...e28

Hm, så det er forståelig for deg?

Jeg derimot, sitter her å stiller meg spørsmål_hvorfor_det ser ut for at vi velger en annen regjering enn den som har styrt de siste 8 år.

Kan det være misnøye med en del saker og ting, som kansje de påtroppende har en bedre løsnng på?

Kan det være misnøye med rikest tilstand i helse, rus, integrering av nye landsmenn, beredskap, veistandarder, skole, lite satsing på andre ting enn olje, eller, tja.........

Noe_må_det være som gjør at vi i verdens beste land å bo i, ikke er fornøyd med de som har styrt oss dit...

Anonymous poster hash: c8589...eb7

Hm, så det er forståelig for deg?

Jeg derimot, sitter her å stiller meg spørsmål_hvorfor_det ser ut for at vi velger en annen regjering enn den som har styrt de siste 8 år.

Kan det være misnøye med en del saker og ting, som kansje de påtroppende har en bedre løsnng på?

Kan det være misnøye med rikest tilstand i helse, rus, integrering av nye landsmenn, beredskap, veistandarder, skole, lite satsing på andre ting enn olje, eller, tja.........

Noe_må_det være som gjør at vi i verdens beste land å bo i, ikke er fornøyd med de som har styrt oss dit...

Folk er ALLTID misfornøyd med den sittende regjering. Derfor er har ikke en regjering sittet lenger enn 8 år siden Gerhardsen-tiden.

Hei!

Det er ulike grunner til at mennesker vil ha endring, jeg vil ha et nytt fokus, verken høyre eller venstre siden i norsk politikk gjør særlig mye mer i debatter enn å lyve, krangle, kverulere, ta saker ut av sin sammenheng og sverte andre. Som mange ønsker jeg en mer saklig debatt, kun da kan man finne konstruktive løsninger, gjerne sammen, og ofte på kryss av høyre venstre siden

Jeg stemmer ikke på noen av sidene, for jeg ønsker nytenkning, og jeg misliker inndelingen i gammeldags blokk tenkning. 

Jeg syns mennesker som snakker nedsettende til hverandre og med hverandre bør skiftes ut, tror mange unge er lei av kunstige fronter. Politikk kan engasjere hvis man er saklig og lytter til meningsmotstanderne.

Hei!

Det er ulike grunner til at mennesker vil ha endring, jeg vil ha et nytt fokus, verken høyre eller venstre siden i norsk politikk gjør særlig mye mer i debatter enn å lyve, krangle, kverulere, ta saker ut av sin sammenheng og sverte andre. Som mange ønsker jeg en mer saklig debatt, kun da kan man finne konstruktive løsninger, gjerne sammen, og ofte på kryss av høyre venstre siden

Jeg stemmer ikke på noen av sidene, for jeg ønsker nytenkning, og jeg misliker inndelingen i gammeldags blokk tenkning. 

Jeg syns mennesker som snakker nedsettende til hverandre og med hverandre bør skiftes ut, tror mange unge er lei av kunstige fronter. Politikk kan engasjere hvis man er saklig og lytter til meningsmotstanderne.

Og det gjør man best ved å snylte på andres åndsverk?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...