Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Caylee

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg dårlig. Jeg takler ikke dette alene lenger. Men det hjelper ikke være innlagt for da blir jeg bare sittende alene. Og de vil ikke prate om det som plager meg. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler meg dårlig. Jeg takler ikke dette alene lenger. Men det hjelper ikke være innlagt for da blir jeg bare sittende alene. Og de vil ikke prate om det som plager meg. Hva skal jeg gjøre?

 

Du skal ta i mot den hjelper du blir tilbudt, og være takknemlig for det. Selv har jeg vært sykmeldt i 8 måneder, og går fortsatt og venter på time for utredning. Alt jeg blir tilbudt er tullemedisiner som ikke virker. Hadde jeg hatt råd hadde jeg benyttet meg at private helsetjenester. Jeg har totalt mistet troen på det offentlige helsevesenet. Det er bare rot, inkompetanse og ansvarsfraskrivelse over hele linja (fastlege, dps, spesialister og nav).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg dårlig. Jeg takler ikke dette alene lenger. Men det hjelper ikke være innlagt for da blir jeg bare sittende alene. Og de vil ikke prate om det som plager meg. Hva skal jeg gjøre?

Du skal ta imot det tilbudet du får, du er heldig som har folk som vil hjelpe deg. Det er modent gjort å samarbeide og tegn på fremskritt, så gjør det du så blir du nok bedre etter hvert. Du må ikke stritte imot hele tiden, da kommer du ingen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har rett. Jeg er en utakknemlig dritt unge. Men hjelpen hjelper ikke. Men sikkert bare jeg det er noe galt med. Jaja jeg er håpløs ... Jeg kan bare dra til ****** og dø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Admin Doktoronline

Dere har rett. Jeg er en utakknemlig dritt unge. Men hjelpen hjelper ikke. Men sikkert bare jeg det er noe galt med. Jaja jeg er håpløs ... Jeg kan bare dra til ****** og dø.

Som du vel har lagt merke til, ender det med at vi stenger de fleste trådene du starter. Dersom du ikke ønsker at trådene dine skal bli stengt, så må du være mer konstruktiv i måten du skriver på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faen faen faen . Tror jeg burde ta meg en tur til skogen, gråte litt så finne ut hvordan jeg skal løse dette forferdelige :( jeg kan faen meg ikke bare sitte å se på all faenskapen det går ikke lenger. Jeg må gjøre noe. Jeg kan ikke feige ut. Jeg er nødt til å løse dette. Jeg er faen meg bare nødt. Ellers er jeg verdens verste profet. Jeg er ikke en feiging. Jeg må gjøre noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...