TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Har ikke lyst til å være en del av samfunnet, jeg... syns ikke det er så hyggelige folk. De ser ned på meg. Da ser jeg ned på dem og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Har ikke lyst til å være en del av samfunnet, jeg... syns ikke det er så hyggelige folk. De ser ned på meg. Da ser jeg ned på dem og. Du trenger ikke være en del av samfunnet, det er jo et valg du må ta. Noen ser ned på folk som er psyke men tror ikke alle gjør det. Vi er jo bare mennesker alle sammen. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Jeg ser ingen løsning på smerten. Det er ingenting som kan gjøres, for jeg er visst ikke syk nok til at det hjelper med å endre på medisiner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Har ikke lyst til å være en del av samfunnet, jeg. Hva har du lyst til å gjøre da? Anonymous poster hash: 705c9...4de 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Hva har du lyst til å gjøre da? Anonymous poster hash: 705c9...4de Ligge på sofaen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Ligge på sofaen. Kan være trivelig det, men kanskje litt kjedelig i lengden? Anonymous poster hash: 705c9...4de 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Kan være trivelig det, men kanskje litt kjedelig i lengden? Anonymous poster hash: 705c9...4de Absolutt, men jeg er sliten. Jeg fortjener å slappe av, men ikke resten av verden, spesielt ikke kinesere. 0 Siter
Caylee Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Trist at du føler at folk ser ned på deg. Men jeg er sikker på at det bare er en følelse du har. Hvorfor skulle noen mislike deg? Så snill som du er for du er virkelig en god person. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Trist at du føler at folk ser ned på deg. Men jeg er sikker på at det bare er en følelse du har. Hvorfor skulle noen mislike deg? Så snill som du er for du er virkelig en god person. Nei, jeg narrer folk... 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Kanskje jeg skal prøve. Hjalp litt å skrive dette. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Jeg ser ingen løsning på smerten. Det er ingenting som kan gjøres, for jeg er visst ikke syk nok til at det hjelper med å endre på medisiner. Alle som er psykisk syke må lære seg å leve med det, alle takler det forskjellig. Du har din måte å takle det på. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Nei nå skal jeg gjøre noe! Takk for hjelpen og støtten. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Eller nei, kanskje ikke. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Jeg må bare hente meg inn igjen, vente til denne nedturen går over. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Hvorfor får jeg ikke mer oppmerksomhet? Trodde dere syns det var fin underholdning, jeg. Hahahihihohohehe! 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Det er ikke min skyld at jeg er som jeg er, det er fordi samfunnet har behandlet meg dårlig. Så jeg ser ingen grunn til at jeg skulle ha noen plikt ovenfor samfunnet. Det er behagelig å svindle NAV i stedet for å gjøre fysisk arbeid. Fysisk arbeid er for kvinnfolk. Menn fortjener verdigheten med å sitte på rævva. Eller spille golf. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. september 2013 Skrevet 7. september 2013 Hvorfor får jeg ikke mer oppmerksomhet? Trodde dere syns det var fin underholdning, jeg. Hahahihihohohehe! Er det bare oppmerksomhet du vil ha? Javel, her har du litt 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Er det bare oppmerksomhet du vil ha? Javel, her har du litt Ikke nok. Vil ha mer. 0 Siter
TulleKoppen Skrevet 7. september 2013 Forfatter Skrevet 7. september 2013 Skulle tatt en overdose med brennevin vettu... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.