Gondor Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Vil en som er narcisisstisk noen sinne kunne se og innrømme at hun/han akkurat er dette? Lurer på om jeg er så bortreist at jeg ikke ser dette i meg selv! Vil jo ikke være det. Holder med de andre pf en dps psykolog gned inn i trynet på meg. Dusten. Han må ha vært helt på bærtur. Satt med disse skjemaene sine og konkluderte i vei. Lurer på om det i det hele tatt er bra å slenge 4 pf i trynet på en pasient på samme dag? Min psykiater har en mildere tilnærming. Han har aldri fortalt meg noe før han har senset at jeg er klar. Jeg husker da han fortalte meg at han mistenkte at jeg har eupf. Jeg kunne likte godt ha sittet naken foran ham. Men han trøstet meg og forklarte og da jeg gikk derfra hadde jeg hodet høyt hevet. Følte meg helt normal. Mange duster av noen psykologer. Sikkert mange duster blandt psykiatere også, men jeg har mer tiltro til dem. Når det er sagt. Min psykolog er en meget erfaren og klok man. Han utfordrer meg skikkelig. Sist gang sa han til meg at nå var det på tide å bli voksen. Finne styrken i meg selv og slutte å være den stakkars, lille jenta. Pang! Da fikk jeg noe å tenke på. Jeg har bare godt av det. Å være hos min psykolog er ikke akkurat noen kosetime! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Uff så dum jeg er. Jeg kan selvfølgelig bare spørre psykolog og psykiater om dette. Slett innlegget! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 (endret) Uff så dum jeg er. Jeg kan selvfølgelig bare spørre psykolog og psykiater om dette. Slett innlegget! Du er ikke dum! Syns det var fint spørsmål jeg. Skjønner du lurer på det. Min mening er at å gi noen 4 personlighetsforstyrelser på en dag er på trynet. Og jeg tror ikke du har nassistisk personlighetsforstyrelse, du er alt for snill til det Endret 7. september 2013 av Caylee 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Du er ikke dum! Syns det var fint spørsmål jeg. Skjønner du lurer på det. Min mening er at å gi noen 4 personlighetsforstyrelser på en dag er på trynet. Og jeg tror ikke du har nassistisk personlighetsforstyrelse, du er alt for snill til det Tusen takk! Men lurer veldig. Er introspektiv, men synes selv jeg har god plass for barna og venninner. Vil selvfølgelig ikke være en narcissist. Jeg har fulgt med på trådene dine og lider med deg. Get out of your mind! Jeg har i de siste måneden levd i min egen verden, men den er god. Allikevel har jeg innsett at jeg ikke bestandig kan være der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Tusen takk! Men lurer veldig. Er introspektiv, men synes selv jeg har god plass for barna og venninner. Vil selvfølgelig ikke være en narcissist. Jeg har fulgt med på trådene dine og lider med deg. Get out of your mind! Jeg har i de siste måneden levd i min egen verden, men den er god. Allikevel har jeg innsett at jeg ikke bestandig kan være der. Hva er introspektiv? Hehe... Hvordan er verden din da? Bra det er god iallfall 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 7. september 2013 Forfatter Del Skrevet 7. september 2013 Introspektiv = innadvendt. Det er visst ikke bra har jeg skjønt. Men jeg er en stille og rolig dame som ikke gjør så mye ut av meg. Må jeg forandre på det? Synes ikke det, nei. Beundrer alle de flotte damene som ler og smiler og er vakre. Men for alt jeg vet stapper de i seg masse beroligende. Jeg bor nær Holmenkollåsen og Gud hjelpe meg så mye dop det er blandt både voksne og unge. Skremmende. Min indre verden består stort sett av menn. Det gjør min ytre verden også. Fy og fy for en kvinne jeg er! Den verste på dette forumet. Vet du. Jeg synes du skal løfte ditt blikk. Det er mange av oss som har en skjør psyke. Prøv å gjøre det beste ut av ditt liv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Uff så fæl jeg er i forhold til alle dere andre damer på dette forumet. SLETT! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caylee Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Introspektiv = innadvendt. Det er visst ikke bra har jeg skjønt. Men jeg er en stille og rolig dame som ikke gjør så mye ut av meg. Må jeg forandre på det? Synes ikke det, nei. Beundrer alle de flotte damene som ler og smiler og er vakre. Men for alt jeg vet stapper de i seg masse beroligende. Jeg bor nær Holmenkollåsen og Gud hjelpe meg så mye dop det er blandt både voksne og unge. Skremmende. Min indre verden består stort sett av menn. Det gjør min ytre verden også. Fy og fy for en kvinne jeg er! Den verste på dette forumet. Vet du. Jeg synes du skal løfte ditt blikk. Det er mange av oss som har en skjør psyke. Prøv å gjøre det beste ut av ditt liv. Skjønner. Hvorfor er ikke det bra? Alle er forskjellig. Er innadvent selv. Mange er det. Ikke noe galt i det. Hvorfor er det galt at verden din består av menn? jeg ser ikke noe galt i det. Nei nei, du er ikke den verste på dette forumet, ingen er det. De fleste kvinnene her er hyggelige. Du også! Det er nok for sent.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Vil en som er narcisisstisk noen sinne kunne se og innrømme at hun/han akkurat er dette? Lurer på om jeg er så bortreist at jeg ikke ser dette i meg selv! Vil jo ikke være det. Holder med de andre pf en dps psykolog gned inn i trynet på meg. Dusten. Han må ha vært helt på bærtur. Satt med disse skjemaene sine og konkluderte i vei. Lurer på om det i det hele tatt er bra å slenge 4 pf i trynet på en pasient på samme dag? Min psykiater har en mildere tilnærming. Han har aldri fortalt meg noe før han har senset at jeg er klar. Jeg husker da han fortalte meg at han mistenkte at jeg har eupf. Jeg kunne likte godt ha sittet naken foran ham. Men han trøstet meg og forklarte og da jeg gikk derfra hadde jeg hodet høyt hevet. Følte meg helt normal. Mange duster av noen psykologer. Sikkert mange duster blandt psykiatere også, men jeg har mer tiltro til dem. Når det er sagt. Min psykolog er en meget erfaren og klok man. Han utfordrer meg skikkelig. Sist gang sa han til meg at nå var det på tide å bli voksen. Finne styrken i meg selv og slutte å være den stakkars, lille jenta. Pang! Da fikk jeg noe å tenke på. Jeg har bare godt av det. Å være hos min psykolog er ikke akkurat noen kosetime!Jeg håper at relasjonen til dine barn er et tema hos behandlerne. Av og til blir jeg bekymret for dem; av og til synes jeg du blir veldig oppslukt av ditt eget indre og dine egne behov. Blir dine barns behov fortsatt satt i sentrum? Klarer du å se dem midt oppe i dine egne greier?Håper dere har en fin søndag:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gondor Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Jeg håper at relasjonen til dine barn er et tema hos behandlerne. Av og til blir jeg bekymret for dem; av og til synes jeg du blir veldig oppslukt av ditt eget indre og dine egne behov. Blir dine barns behov fortsatt satt i sentrum? Klarer du å se dem midt oppe i dine egne greier? Håper dere har en fin søndag:-) Dette kunne vært skrevet av nhd! Jeg er nå drittlei innlegget mitt og alt det jeg skrev. Kunne skrevet mye som svar tilbake til deg, men orker rett og slett ikke. Takk for ditt engasjement! Jeg ønsker deg en riktig fin uke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Vil en som er narcisisstisk noen sinne kunne se og innrømme at hun/han akkurat er dette? Lurer på om jeg er så bortreist at jeg ikke ser dette i meg selv! Vil jo ikke være det. Holder med de andre pf en dps psykolog gned inn i trynet på meg. Dusten. Han må ha vært helt på bærtur. Satt med disse skjemaene sine og konkluderte i vei. Lurer på om det i det hele tatt er bra å slenge 4 pf i trynet på en pasient på samme dag? Min psykiater har en mildere tilnærming. Han har aldri fortalt meg noe før han har senset at jeg er klar. Jeg husker da han fortalte meg at han mistenkte at jeg har eupf. Jeg kunne likte godt ha sittet naken foran ham. Men han trøstet meg og forklarte og da jeg gikk derfra hadde jeg hodet høyt hevet. Følte meg helt normal. Mange duster av noen psykologer. Sikkert mange duster blandt psykiatere også, men jeg har mer tiltro til dem. Når det er sagt. Min psykolog er en meget erfaren og klok man. Han utfordrer meg skikkelig. Sist gang sa han til meg at nå var det på tide å bli voksen. Finne styrken i meg selv og slutte å være den stakkars, lille jenta. Pang! Da fikk jeg noe å tenke på. Jeg har bare godt av det. Å være hos min psykolog er ikke akkurat noen kosetime! Hei! Hvis du er en narsissist har du løyet mye med det du har skrevet her inne. Fra det du har skrevet er du ikke narsissist. De ødelegger sine barn, reduserer dem til gjenstander og håndterer dem som det behager dem og etter deres humør. De lyver, sviker bedrar, vil ha oppmerksomhet alltid, vil være i fokus, tenker opphøyde tanker om seg selv, men de ser ikke realiteten, og sin egen utilstrekkelighet og ynkelighet og at de aldri vil bli noe annet enn narsissist, forelsket i sitt eget speilbilde. De har ikke selvinnsikt og realitetsorientering. Hvis du ikke har løyet, kan du helt glemme tanken om at du er det. Dette skriver jeg til deg som har vokst opp med djevelskapen fra den selvsentrerte narsissist. Heldigvis for meg at jeg hadde autisme, ellers ville det ikke gått bra. På den andre side hater foreldre med slike pf , funksjonshemmede barn, de er ikke noe å vise frem. HVis du bor så nære meg, så vet jeg i vertfall at det også er mye alkoholmisbruk, mange foreldre kan aldri kjøre sine barn til fester og hente i helgene fordi de er langt fra....kjørbare :-( Det syns jeg er en sånn voksne-egoisme som jeg blir sint på. Kanskje er det indre tomhet som fører til dette alkoholmisbruket? Men under det ligger vel personlighetsforstyrrelser, for det er jo ingen logisk forklaring på at man ikke klarer sette egne behov tilside for barna sine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.