Gå til innhold

Åndenes makt


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne vært artig. Når går den og på hvilken kanal? Er det reprise eller en ny serie som begynner nå?

Det begynner på tv Norge 21.30, og det er nye episoder. Et nytt medium og nå, gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier å se på. :) Men jeg tror ikke jeg får noe merkontakt med sjelen min av den grunn.

Du har sikkert nok kontakt med sjelen din du  :) Det er jeg som har mistet den :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert nok kontakt med sjelen din du  :) Det er jeg som har mistet den :huh:

Jeg tror ikke man kan miste kontakten med sjelen sin, den er der hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som skal se åndenes makt i kveld da?

 

Jeg håper jeg får merkontakt med sjelen min av å se det, vet ikke men håper.

Skal jeg gjøre noe som er godt for sjelen min, så nytter det ikke å slå på TV-boksen. Da drar jeg på telttur langt ut i ødemarka, helst ved en fiskevann og er der noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke man kan miste kontakten med sjelen sin, den er der hele tiden. :)

Min kontakt med sjelen er borte, har lyst å grine men får det ikke til :mellow: Er helt num. Sjelen er langt borte, en annen plass og jeg savner den :huh: Hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg gjøre noe som er godt for sjelen min, så nytter det ikke å slå på TV-boksen. Da drar jeg på telttur langt ut i ødemarka, helst ved en fiskevann og er der noen dager.

Det hørtes jo koselig ut det, men er ganske sikker på at sjelen din er med deg uansett. Du trenger bare føle på følelser og det gjør du vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lurt for deg å se på dette da?

Det minner meg om "mitt jeg" uten medisiner, da hadde jeg også kontakt med ånder. Savner det :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

christensen1365381166

Det minner meg om "mitt jeg" uten medisiner, da hadde jeg også kontakt med ånder. Savner det :mellow:

 

Dette er et underholdningsprogram, ånder finnes ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et underholdningsprogram, ånder finnes ikke.

Jeg kjenner noen som har vært med i programmet. De sier det er juks og bedrag. Nå er jo de bare en av mange som har vært med da, men de har snakket med andre som har vært med og som sier det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se ÅM. Jeg ble vettaskremt etter denne episoden:

 

Er generelt redd dårlig(g) ånde®, og det er bare dumt av en lur rev som meg å gjøre seg selv en bjørnetjeneste.



Anonymous poster hash: 52d7b...89a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes jo koselig ut det, men er ganske sikker på at sjelen din er med deg uansett. Du trenger bare føle på følelser og det gjør du vel?

Hva får deg til å tro at min sjel er med meg uansett, mens din sjel er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo ånder de finnes, har selv hatt kontakt med mange ånder.

Nein, disse åndene er nok bare innbildning.

Anonymous poster hash: da0bc...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...