Gå til innhold

Ha en hyggelig valgvake alle sammen :-)

Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

Gleder meg til kvelden, selv om valgresultatet i det store og hele for meg spiller mindre rolle, høyre eller Arbeiderpartiet :-) syns de kunne samarbeidet like godt.

Men jeg ser frem til en hyggelig kveld og kanskje noen overraskelser, tenker på småpartiene som i årene kanskje vil endre det kjedelige maset og kranglingen til de tradisjonelle store politiske partier :-)

Jeg ønsker i vertfall alle en hyggelig kveld uansett håp, ønsker og partitilhørighet, og nå som jeg har stått og sagt "godt valg" og smilt i mange timer, gleder jeg meg til å slenge meg i sofaen.

:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, foreløpig ligger det an til full Texas ned H+FrP.  Og blir det resultatet så er det bare å få tak i valium og gjerne og en pille med cyanid hvis det går for gærnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, foreløpig ligger det an til full Texas ned H+FrP.  Og blir det resultatet så er det bare å få tak i valium og gjerne og en pille med cyanid hvis det går for gærnt.

Nåja, de får ihvertfall ikke flertall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo det samme for oss borgere uansett hvem som vinner valget, og noen partier kan plutselig slå seg sammen og overstyre det paritet flertallet har stemt fram. Jeg har stemt i år også, men bare for... nei, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein Erik Hagen fikk i alle fall igjen for "investeringen" i å betale for helikopteret til Erna. Milliardæren kan nå se frem til en del millioner i skattelette. Mulig han nå unner seg en butler på hytta også ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her i huset har 14 åringen og jeg rigget oss til i sofaen m TV pc og chips, og er i skikkelig i valgvakestemning!

Han foretrekker å kalle det valg-lan ;-)

Du må lese den nye tråden min om kaniner, Madelenemie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God aften,

Hei!

Gleder meg til kvelden, selv om valgresultatet i det store og hele for meg spiller mindre rolle, høyre eller Arbeiderpartiet :-) syns de kunne samarbeidet like godt.

Men jeg ser frem til en hyggelig kveld og kanskje noen overraskelser, tenker på småpartiene

Ja, Piratpartiet ligger foreløpig an til å få imponerende 0,3% av stemmene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein Erik Hagen fikk i alle fall igjen for "investeringen" i å betale for helikopteret til Erna. Milliardæren kan nå se frem til en del millioner i skattelette. Mulig han nå unner seg en butler på hytta også ?

Han får nok råd til nye skjorter også, nå blir det nok ikke lenger nødvendig å sende skjortene til London for skifte av snipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten formueskatt får Kjell Inge Røkke 99,5 prosent i skattelette, Hagen får vel omtrent noe tilsvarende. Man forstår jo hvorfor Frp foreslår å kutte milliarder i uføretrygden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset har 14 åringen og jeg rigget oss til i sofaen m TV pc og chips, og er i skikkelig i valgvakestemning!

Hei!

:-) Er fornøyd, vi fikk samme oppslutning uten valgkamp som De grønne fikk forrige valg :-)

Hva skal 14 åringen din stemme om 4 år da :- ) Mine er pirater :-)

Far er helt grønn, men det går fint :-)

Ja jeg skal se tråden om kaniner.

Valg-lan var bra .-) Vi hadde lan her sist helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God aften,

Ja, Piratpartiet ligger foreløpig an til å få imponerende 0,3% av stemmene!

Hei!

Og det er ikke verst til å være et parti med ca 450 medlemmer stiftet 16 desember ifjor.

Samme oppslutning som De grønne hadde forrige valg, og de tror jeg ble stiftet 1988..?

Men nå gikk jo de grønne frem enormt, og fikk en mann på stortinget :-) Supert.

Mange har aldri hørt om partiet, men flere ble interessert da de hørte om tanker rundt breddedemokrati, frihet fra overvåking og kriminalisering av befolkningen gjennom DLD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle sende deg en pm, men så finner jeg ikke akkurat nå ut av hvordan jeg gjorde det??

Jeg er også ganske stresset fordi jeg hadde for mye i går, og jeg har for mye i dag :-(

Snart må jeg ut... men hvor er den tråden din om kaniner, den var derfor jeg skulle sende deg pm, nå er jeg så sliten og stresset også skal jeg snart i flere møter, bar drikker min kaffe. Å så sliten jeg blir og er visse dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det heller var valg på fredager, så man kunne sitte oppe hele natten uten at det gikk utover jobben neste morgen....  Eller, at man hadde fri dagen etter valg!  :D

Vi valgte å legge oss ved midnatt.

Endret av ekte nick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Skulle sende deg en pm, men så finner jeg ikke akkurat nå ut av hvordan jeg gjorde det??

Jeg er også ganske stresset fordi jeg hadde for mye i går, og jeg har for mye i dag :-(

Snart må jeg ut... men hvor er den tråden din om kaniner, den var derfor jeg skulle sende deg pm, nå er jeg så sliten og stresset også skal jeg snart i flere møter, bar drikker min kaffe. Å så sliten jeg blir og er visse dager.

Innlegget om kaniner ligger på Åpent. Jeg la det ut i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

:-) Er fornøyd, vi fikk samme oppslutning uten valgkamp som De grønne fikk forrige valg :-)

Hva skal 14 åringen din stemme om 4 år da :- ) Mine er pirater :-)

Far er helt grønn, men det går fint :-)

Ja jeg skal se tråden om kaniner.

Valg-lan var bra .-) Vi hadde lan her sist helg.

14-åringen er plutselig blitt velidg interessert i politikk. Han fulgte mye med i valgkampen, og nå på lørdag stod han på stand for Venstre sammen med morfaren :-) Han ble veldig engasjert og inspirert, og vil nå melde seg inn i Unge Venstre og bli aktiv der. Og det gleder jo et Venstre-morshjerte. Mannen min stemmer Senterpartiet, så vi er ikke helt enige, men holder oss til sentrum. Minstejenta på 9 gikk rundt og marsjerte i går og ropte taktfast: Arbederpartiet! Arbeiderpartiet! Hun vil skrive et brev til Jens Stoltenberg og trøste ham for at han ikke fortsatt skal være statsminister ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke verst til å være et parti med ca 450 medlemmer stiftet 16 desember ifjor.

Samme oppslutning som De grønne hadde forrige valg, og de tror jeg ble stiftet 1988..?

Kanskje dere klarer en hel halv prosent ved neste valg om 4 år?

Men nå gikk jo de grønne frem enormt, og fikk en mann på stortinget :-) Supert.

Det var vel en kvinne da?

Mange har aldri hørt om partiet, men flere ble interessert da de hørte om tanker rundt breddedemokrati, frihet fra overvåking og kriminalisering av befolkningen gjennom DLD.

Dette er noe Venstre har stått for i lang tid.

Anonymous poster hash: 4f9d1...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...