Gå til innhold

Ikke normalt å tenke sånn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min søster har en sønn på 11 år. Hennes mann er så redd for denne gutten. F eks i dag skal gutten i bursdag. Faren er bortreist og min søster kjører ikke. Bestefaren til en annen gutt sa at han kan sitte på med han og barnebarnet. Min søster ringte til sin mann å spurte hva han synes. Men han villa ikke det pga den bestefaren kan være pedofil. Mitt tantebarn og aldri overnattet hos kompiser pga det samme. Dette kan umulig være normal tankegang?

Anonymous poster hash: c4749...9b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster har en sønn på 11 år. Hennes mann er så redd for denne gutten. F eks i dag skal gutten i bursdag. Faren er bortreist og min søster kjører ikke. Bestefaren til en annen gutt sa at han kan sitte på med han og barnebarnet. Min søster ringte til sin mann å spurte hva han synes. Men han villa ikke det pga den bestefaren kan være pedofil. Mitt tantebarn og aldri overnattet hos kompiser pga det samme. Dette kan umulig være normal tankegang?

Anonymous poster hash: c4749...9b2

Det er uvanlig å være så engstelig, så fremt det ikke foreligger noen konkrete rykter om denne bestefaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kanskje har han en grunn til å være så redd, kanskje han selv har vært utsatt for overgrep?

Jeg sender mine barn hver dag i taxi, taxisjåførene er hyggelige mot barna, jeg merker på dem om det hadde vært noe galt.

Min mann tenkte litt i begynnelsen over hvor trygt dette var, men nå ser vi heller hvor hyggelig de har det på vei hjem, vi får høre spørsmål og historier, fra andre land og kulturer :-) jeg har kjøpt gave til en sjåfør som kom ofte, han ble glad:-)

Jeg tror sikkert denne engstelige pappaen har sin grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i utgangspunktet ikke så normal tankegang hvis det ikke er noen grunner for det. Og det skriver du jo ingenting om, så da blir det vanskelig å gi noen gode svar. Altså enten er han paranoid, eller så har han sine grunner. (hvis jeg skjønte innlegget rett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som de andre - her må det ligge noe mer bak, har din svoger blitt misbrukt selv som barn? For det er ikke normalt å tenke sånn om alle og enhver helt uten grunn altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min søster har en sønn på 11 år. Hennes mann er så redd for denne gutten. F eks i dag skal gutten i bursdag. Faren er bortreist og min søster kjører ikke. Bestefaren til en annen gutt sa at han kan sitte på med han og barnebarnet. Min søster ringte til sin mann å spurte hva han synes. Men han villa ikke det pga den bestefaren kan være pedofil. Mitt tantebarn og aldri overnattet hos kompiser pga det samme. Dette kan umulig være normal tankegang?

Anonymous poster hash: c4749...9b2

Det er vel ikke helt "normalt", men selv var jeg redd for at mine barn skulle bli misbrukt da de vokste opp. Alle var potensielle pedofile, jeg ble selv misbrukt og ser i ettertid at det ikke var normalt. Alle er ikke pedofile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke blitt utsatt for overgrep. Men han har en annen religion. Kansje det er grunnen

Anonymous poster hash: c4749...9b2

 

Tror ikke dette skyldes religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også unormalt at din søster ringer sin bortreiste mann for å høre hva han mener, om en så hverdagslig sak, der løsningen ga seg selv ( takke ja til tilbudet om skyss). Og at hun ikke har lappen, når mannen setter slike begrensninger på guttens bevegelser, da blir han jo svært avhengig av at mor og far kan hente og bringe. Kanskje du kan følge ham i bursdag, hvis det ikke går noen buss?

Du kan umulig vite om din svoger har blitt utsatt for overgrep som barn, det er ikke noe man forteller. Dette virker slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke blitt utsatt for overgrep. Men han har en annen religion. Kansje det er grunnen

Anonymous poster hash: c4749...9b2

Nå er vel ikke det noe man gjerne deler med hvermannsen - jeg skal love deg at mine svogre og svigerinner ikke ville ha visst det om det hadde vært tilfelle med meg! Jeg stiller meg også tvilende til at religion skal ha noe med denne saken å gjøre.

 

Og som gullfisk så lurer jeg også på hvorfor din søster måtte ringe sin bortreiste mann for å fortelle dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...