Gå til innhold

elbilforum


Madelenemie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da det er for mye forhandlere involvert på elbilforum finner jeg ikke ut av en ting.

 

Jeg har tenkt på at importerer man Tesla S eller X, fra feks USA får man en bil til halv pris nesten, da det er nesten ingen avgifter på import av elbiler.

 

Nå skriver de på elbilforum at det er forskjellige plugger, og at hurtiglader ikke vil fungere i Norge, de vil bare kunne lade på 16 A, Er dette tilfelle så vil man jo ikke importere bil fra USA-.

 

Men noe skurrer, jeg vet flere sa det samme om Nissan Leaf, og nå har jeg nettopp lest om en mann som importerte selv fra USA og sparte mye på dette.

Han er fornøyd. Ti alles advarseler.

 

Jeg har i går sjekket ladeplugger på nettet, bilder, men selv det blir for usikkert, men saken er at jeg forstår ikke hvorfor akkurat hurtigladerpluggen skulle være så annerledes? Evt om noen vet dette eller hvordan jeg kan garantere meg for at pluggen er lik som de på de kommende hurtigladerstasjoner i Norge og Europa.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...