Gå til innhold

Hadde dere ragert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har vært på millitærøvelse i en uke, han kom hjem i dag. Det siste døgnet hørte jeg ingenting fra han. (Han hadde gått tom for strøm) men han hadde sagt på forhånd at han kom til å få lade telefonen så jeg ble litt bekymret når jeg ikke hørte noe fra han selvom jeg visste at det antagelig var en god grunn til det.

Han har vært gift før og jeg har tidligere fått noen "stikk" fordi han og x-konen har et så godt forhold, de har barn så det er jo flott, men det går litt forbi det, for eksempel kan invitere hun han på middag når han henter barna HVIS ikke hennes nye mann er hjemme (da ville han blitt sjalu) Jeg synes dette er litt merkelig.

Jeg gledet meg veldig til han skulle komme hjem i dag, han hadde parkert bilen sin hos meg og jeg ventet og regnet med at han hvertfall ville komme nedom meg før han hentet barna hos ex`en. Det gjorde han ikke, jeg fikk en melding en god stund etter at jeg hadde ventet han, da han kommet hjem og lurte på om jeg kom på besøk. Han hadde hentet bilen rett utenfor hos meg, dratt for å hente barna og fått middag hos ex-konen.

Ble fryktelig lei meg, han kunne vel kommet rett innom og sagt hei? Vi/jeg kunne laget middag? og hvis det hastet å hente barna hos ex`en kunne han hvertfall gitt beskjed om det? Jeg ventet jo veldig på å bare høre fra han.  Og så stikker det selvsagt ekstra siden han har spist middag der. Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anonymous poster hash: c3353...355
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...