Gå til innhold

hjelper medisin mot mani?


miakami

Anbefalte innlegg

Når man er manisk i over en måned mens man er innlagt og blir medisinert, har da medisinene til slutt hjulpet eller har manien brent seg ut av seg selv? Er det vanlig at det tar over en måned å behandle en mani?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den varte jo langt mer enn en måned. 6mnd eller noe. Men etter at jeg ble lagt inn på sykehus, varte den en måned. Så jeg vet ikke om medisinene har hjulpet i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den varte jo langt mer enn en måned. 6mnd eller noe. Men etter at jeg ble lagt inn på sykehus, varte den en måned. Så jeg vet ikke om medisinene har hjulpet i det hele tatt.

Hm. Det du skriver her får meg til å tenke at det er logisk at medisiner har hjulpet. Det er vel også hensikten med innleggelser - eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...