Gå til innhold

Å pågripe en tyv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på et kjøpesenter og for en tid tilbake ble jeg plutselig dratt inn i en pågripelse av en butikktyv. Tyven forsøkte å komme seg unna, og plutselig var jeg med på å hjelpe vekteren med å holde igjen vedkommende. 

 

Jeg antar at dette er en vinningskriminell da jeg nå har blitt innkalt som vitne i straffesaken mot vedkommende. 

 

Ettersom jeg tilfeldigvis havnet midt oppe i denne pågripelsen, så kommer sikkert forsvarer til å spørre meg ut om hvilket grunnlag jeg har for å være med på å utøve makt mot en fremmed person. Stort sett alle jeg har snakket med hadde gjort det samme, men spørsmålet er om det finnes noen sted man kan gripe inn i slike situasjoner. Noen som kjenner til slikt?



Anonymous poster hash: 59102...6d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...