AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Startet med at døren var vanskelig "å klikke" igjen. Nå får jeg ikke døren opp..Den har gått skikkelig i vranglås. Hva gjør jeg nå? Hvem kontakter jeg for å evt få fikset dette? og vil det kunne bli dyrt? kan det være jeg må skifte ut hele vaskemaskinen bare pga låsen i døren? Det hadde vært veldig synd, da maskinen fungerer såpass bra ellers og er dessuten bare 3 år gammel.. Anonymous poster hash: 9d154...a8a 0 Siter
slabbedask Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Kontakt butikken du har kjøpt maskinen hos og reklamer (du har 5 års reklamasjon). Vil tro det skulle være mulig å få byttet døren. http://www.klikk.no/bolig/article570074.ece 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Den gamle maskinen min gikk i vranglås noen ganger og da tømte jeg ut vannet og da fikk jeg opp døra. Så prøv og tøm den. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 Skrevet 18. september 2013 Nei, det er ikke det som er gale. Jeg har kombi tørk/vask og tøyet inni vaskemaskinen er helt tørt og ferdig tromlet.. Jeg merker ved å ta i håndtaket at det er en liten skrue eller noe inni døren som må ha løsnet. Anonymous poster hash: 9d154...a8a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.