Gå til innhold

Det er en person jeg savner her

Anbefalte innlegg

Jeg trenger ikke å nevne navnet, men hun deltok veldig aktivt her før omleggingen av DOL, og fortalte om forholdet til sin vanskelige svigermor. De skulle visst flytte til Oslo. 

Vær så snill: IKKE begynn å diskuter henne her (for da blir tråden slettet)!

Jeg vil bare gjerne vite om hun er her eller om noen vet hvordan det går med henne. I tilfelle bare SEND MEG EN PM vær så snill. 

Jeg bryr meg om hvordan det går med henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394508-det-er-en-person-jeg-savner-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger ikke å nevne navnet, men hun deltok veldig aktivt her før omleggingen av DOL, og fortalte om forholdet til sin vanskelige svigermor. De skulle visst flytte til Oslo. 

Vær så snill: IKKE begynn å diskuter henne her (for da blir tråden slettet)!

Jeg vil bare gjerne vite om hun er her eller om noen vet hvordan det går med henne. I tilfelle bare SEND MEG EN PM vær så snill. 

Jeg bryr meg om hvordan det går med henne.

Hei!

Jeg vet ikke hvem du mener, men jeg liker forpliktelsen og ansvaret du kjenner på, det gjør meg glad.

Håper noen svarer deg.

Annonse

Hun dukker sikkert opp her igjen når hun har lyst til å fortelle nytt. Siden hun ikke skriver noe for tida er det vel kanskje greit å bare godta det, og la henne ha livet sitt i fred? Hun har alltid kommet og gått her inne, og kommer nok igjen når hun føler for det:)

Hei!

Ekte nick jeg tror du er ekte :-)

Det liker jeg :-)

He he takk Madelenemie, ja da jeg er helt ekte :-)

Men det gjelder da vel sikkert for de fleste her inne da, av oss faste ihvertfall, at etterhvert som man blir "kjent" med hverandre her så bryr man seg jo om hverandre?

Men det gjelder da vel sikkert for de fleste her inne da, av oss faste ihvertfall, at etterhvert som man blir "kjent" med hverandre her så bryr man seg jo om hverandre?

Hei!

Jeg gjør, du gjør, noen gjør, men ikke alle:-(

Mange vil ha flytende uforpliktende forbindelser...uten ansvar og omtanke.

Jeg liker de som er ekte, ærlige og konkrete.

:-).

Jeg tror også at mange av oss har fått et forhold til mange av de faste nickene over mange år, slik at en tenker på dem på samme måte som en tenker på en del andre en kjenner ;-)

Og når noen da forsvinner helt, lurer en på hvordan vedkommende har det.

Annonse

Hei! Så hyggelig å bli "etterlyst" a gitt! :) :) Her er ting greit, og vi HAR flyttet, men, desverrre ikke lenger en noen hus et stykke bort i gata (For å spare husleie..Husverten skrudde opp leilighetene med 3000 blanke kroner!!!). Vi har rett og slett ikke råd til å flytte til Oslo riktig enda...:S Ellers er ting greit, svigersene holder seg så lite gale det er mulig å forvente, og for tiden hviler det en underlig, men behagelig (men sikkert ikke evigvarende..:P) fred over relasjonene der..;) Jeg har vært borte fra forumet her en stund grunnet hyggelige ting som USA-ferie (yay!!), sommer og badeturer, studier, og mindre hyggelige ting som brå flytting, stress, og negativitet som jeg har latt ta ALT for mye energi! ...:S Men, hey, nå er høsten her, og det er jo fin forum skravle tid, så da er det ikke umulig at jeg flytter en tur inn igjen. Jeg har savna å skrive her, og jeg må si det er utrolig hyggelig å bli savna! :) :)

Håper alt er suverent bra med dere! Gleder meg til å prate mere utover! - Men, så RART det er her inne layoutmessig a? Vanesak? Merker at denne var ny, og som den konservative gamle tanten jeg innimellom er skal jeg sikkert både kløne en del, samt bruke litt tid til å venne meg til den nye looken!

Alt vel til dere, og takker så super mye for omtanken! Vi prekæst mere! :)

Her er ting greit, og vi HAR flyttet, men, desverrre ikke lenger en noen hus et stykke bort i gata

Men, så RART det er her inne layoutmessig a? Vanesak? Merker at denne var ny, og som den konservative gamle tanten jeg innimellom er skal jeg sikkert både kløne en del, samt bruke litt tid til å venne meg til den nye looken!

Som Xtra skulle jeg ønske du skrev Oslo i stedefor lenger-borti-gata, men flott å høre at ting har roet seg! :)

Ad nye dol: det går fort å venne seg til layout/ funksjoner, men siden layout ikke er funksjonelt for diskusjoner på samme måter som gamle dol er det temmelig stille her inne. I tillegg har det ridd en kollektiv angs for gjenkjennelse her inne, så alt for mange har sluttet å signere innlegg med nick. Man er også anonym når man spør etter oppskrifter hehe...

Hygelig å høre at alt er vel :)

Hei! Så hyggelig å bli "etterlyst" a gitt! :) :) Her er ting greit, og vi HAR flyttet, men, desverrre ikke lenger en noen hus et stykke bort i gata (For å spare husleie..Husverten skrudde opp leilighetene med 3000 blanke kroner!!!). Vi har rett og slett ikke råd til å flytte til Oslo riktig enda...:S Ellers er ting greit, svigersene holder seg så lite gale det er mulig å forvente, og for tiden hviler det en underlig, men behagelig (men sikkert ikke evigvarende.. :P) fred over relasjonene der.. ;) Jeg har vært borte fra forumet her en stund grunnet hyggelige ting som USA-ferie (yay!!), sommer og badeturer, studier, og mindre hyggelige ting som brå flytting, stress, og negativitet som jeg har latt ta ALT for mye energi! ...:S Men, hey, nå er høsten her, og det er jo fin forum skravle tid, så da er det ikke umulig at jeg flytter en tur inn igjen. Jeg har savna å skrive her, og jeg må si det er utrolig hyggelig å bli savna! :) :)

Håper alt er suverent bra med dere! Gleder meg til å prate mere utover! - Men, så RART det er her inne layoutmessig a? Vanesak? Merker at denne var ny, og som den konservative gamle tanten jeg innimellom er skal jeg sikkert både kløne en del, samt bruke litt tid til å venne meg til den nye looken!

Hei Laguna!

Koselig at du viser livstegn :-) Fint å høre at dere har det fint, du og mannen!

DOL er ikke lenger hva det var... lite aktivitet her, og mye anonymitet, og en del av oss gamle travere har byttet nick...

Hei! Så hyggelig å bli "etterlyst" a gitt! :) :) Her er ting greit, og vi HAR flyttet, men, desverrre ikke lenger en noen hus et stykke bort i gata (For å spare husleie..Husverten skrudde opp leilighetene med 3000 blanke kroner!!!). Vi har rett og slett ikke råd til å flytte til Oslo riktig enda...:S Ellers er ting greit, svigersene holder seg så lite gale det er mulig å forvente, og for tiden hviler det en underlig, men behagelig (men sikkert ikke evigvarende.. :P) fred over relasjonene der.. ;) Jeg har vært borte fra forumet her en stund grunnet hyggelige ting som USA-ferie (yay!!), sommer og badeturer, studier, og mindre hyggelige ting som brå flytting, stress, og negativitet som jeg har latt ta ALT for mye energi! ...:S Men, hey, nå er høsten her, og det er jo fin forum skravle tid, så da er det ikke umulig at jeg flytter en tur inn igjen. Jeg har savna å skrive her, og jeg må si det er utrolig hyggelig å bli savna! :) :)

Så hyggelig i høre fra deg - og så flott at det går greit med deg

Ønsker deg en flott høst  :)

Så fint at du svarte, Laguna, takk! Så slipper man gå her i åndeløs spenning.

Bra at svigers for tiden holder seg i ro, synd at dere ikke fikk flyttet lenger unna.... Husk at Oslo har mange prisklasser da, avhengig av hvor!

Håper du fortsetter å skrive her, vil gjerne følge med hvordan det går vettu!

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...