Gå til innhold

Det er en person jeg savner her

Anbefalte innlegg

Vi tenker Oslo på sikt..Neste sommer...neste høst...noe sånt :) Akkurat nå ville det være idioti, fordi jeg starter i en praksisplass som er innenfor studiet mitt den første oktober, og sånne vokser ikke på trær..;) Hadde det ikke vært for den (samt at jeg er ikke er ferdig med skolen før jul) skal man ikke se bort i fra at det hadde blitt en bråflyttings til Oslo, råd eller ikke råd..;)

Klart jeg svarer! Synes det er kjempehyggelig å bli tenkt på og etterlyst. Nesten rørt jeg! :) :) Så dumt at det har blitt sånn paranoia på nick da, hva har skjedd? Noen blitt outet eller noe, siden folk bytter? Jeg er ganske avslappa til det der (som vanlig) og tenker at jaja, kjenner noen meg igjen får de heller bare gjøre det...:P Layouten skal jeg nok klare å venne meg til. Men jeg burde kanskje finne meg et bilde. Jeg er ikke glad i den der tomme, anonyme, ruta med svarthvitt siluett. Minner meg om dødsannonser der vedkomende er John/Jane Doe...:P 

Jeg kommer til å både lese og skrive mere her inne, og igjen, takk for at du spurte etter meg. Nå er det kaffe, verandasigarett, og litt morgenruzzle her i gården. Ha finfin lørdag! :)

Fortsetter under...

jeg burde kanskje finne meg et bilde. Jeg er ikke glad i den der tomme, anonyme, ruta med svarthvitt siluett. 

Hva betyr nicket Laguna egentlig? Har det med lagune å gjøre?? Du kan jo feks finne et bilde som har med nicket ditt å gjøre?  Ja ja det var jo bare et forslag.

Fint at du blir å se her inne framover da!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...