Gå til innhold

Mobilabonnement One Call

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt på å bytte mobilabonnement - og lurer på å prøve One Call.

Er det noen her som har det, og er dere da fornøyde?

Ser de reklamerer med at de er like bra som andre, bare billigere. Men så leste jeg i avisen her om dagen, at Telenor, som One Call leier nett av, skrur ned hastigheten på abonnement som One Call selger til sine kunder. 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394510-mobilabonnement-one-call/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt OneCall et par år nå. Eneste negative er at mobildata er tregt og at de ikke har noen makspris på data når man er i utlandet, ellers er jeg svært fornøyd med dem. Har abonnement med fri bruk av tale/mms/sms og 1000 MB data til 199 kroner mnd.

Jeg har hatt OneCall et par år nå. Eneste negative er at mobildata er tregt og at de ikke har noen makspris på data når man er i utlandet, ellers er jeg svært fornøyd med dem. Har abonnement med fri bruk av tale/mms/sms og 1000 MB data til 199 kroner mnd.

Ok - så det stemmer at mobildata er tregt ja. Da får jeg vurdere dette litt mer ser jeg, bruker nettet en del ute på reise og turer, innen norge altså. 

Det var det samme abonnementet jeg også vurderer til meg, og det hakket under til min sønn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...