AnonymBruker Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Det er vel forskjellig fra person til person hvilke medisiner som virker best på sosial angst. Ønsker likevel å høre andres erfaringer. NHD, er det noen medisiner du har erfart at hjelper mer enn andre på dette området? Hvordan er Zoloft vs Cipralex vs Wellbutrin? Anonymous poster hash: b7fbb...5db 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YoplaitDouble Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 De to første du nevner er gode. Wellbutrin hjelper neppe så bra. Efexor skal også være veldig god. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Alle SSRI og Efexor er gode. Hvilken som er best er individuelt. Wellbutrin har ingen god dokumentasjon. Om ingen SSRI/SNRI virker, har jeg erfaring for at en god del har nytte av Aurorix. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyprexus Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Beste medisin etter min mening er å trene seg på det en frykter. Jo, kanskje medisiner kan hjelpe deg på vei, men medisinene løser ikke alt. Enig nhd? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Remeron er vel egentlig ikke noe som etter boka hjelper mot sosial angst, men min erfaring er at de er de beste "gi faen"-pillene jeg har brukt Anonymous poster hash: e9e21...a95 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Har prøvd Effexor, Remeron og Cipralex. Hjelper ikke en dritt. Men nå viser det seg vistnok at jeg muligens har en pf isteden. Merkelig at det skulle ta så mange år å finne ut det... Anonymous poster hash: 229ba...5c5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Alle SSRI og Efexor er gode. Hvilken som er best er individuelt. Wellbutrin har ingen god dokumentasjon. Om ingen SSRI/SNRI virker, har jeg erfaring for at en god del har nytte av Aurorix. Hva med unnvikende og tvangspreget personlighetsforstyrrelse? Finnes det medisiner som hjelper da? Anonymous poster hash: 229ba...5c5 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2013 Del Skrevet 19. september 2013 Hva med unnvikende og tvangspreget personlighetsforstyrrelse? Finnes det medisiner som hjelper da? Anonymous poster hash: 229ba...5c5 Efexor kan kanskje hjelpe litt på den sosiale angsten. Ellers er det nok bare terapi som hjelper mot disse to. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.