Gå til innhold

En fornemelse?


rose23

Anbefalte innlegg

Sitter å ser på Åndenes makt på TVNorge... og det får meg til å tenke.... Jeg har en gang bodd i et hus med veldig mange uforklarlige lyder, så kraftig at jeg ikke fikk sove om natten.... Men jeg har også sovet på noen spøkelseshotell og rom, og ikke merket en dritt, selv om jeg prøvde mitt beste for å mane fram spøkelser....

 

Men når en snakker om formaninger.... Jeg har drevet å styret på jordene til en veldig sær og snål fyr, som døde for to år siden. Satte opp gjerde til hestene, og merket at hestene var unormalt nervøse første uken de sto der på beitet. Måtte flytte drikke-stampen, for de turte ikke gå til det området den sto....

Jeg selv hadde også en guffen følelse når jeg var der, som noen ikke ønsket at jeg var der.... Men det toppet seg da hunden min begynte å løpe i ring og pipe, og ble veldig urolig,,,,, Flere som har opplevd eller kan forklare slike opplevelser?  

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter å ser på Åndenes makt på TVNorge... og det får meg til å tenke.... Jeg har en gang bodd i et hus med veldig mange uforklarlige lyder, så kraftig at jeg ikke fikk sove om natten.... Men jeg har også sovet på noen spøkelseshotell og rom, og ikke merket en dritt, selv om jeg prøvde mitt beste for å mane fram spøkelser....

 

Men når en snakker om formaninger.... Jeg har drevet å styret på jordene til en veldig sær og snål fyr, som døde for to år siden. Satte opp gjerde til hestene, og merket at hestene var unormalt nervøse første uken de sto der på beitet. Måtte flytte drikke-stampen, for de turte ikke gå til det området den sto....

Jeg selv hadde også en guffen følelse når jeg var der, som noen ikke ønsket at jeg var der.... Men det toppet seg da hunden min begynte å løpe i ring og pipe, og ble veldig urolig,,,,, Flere som har opplevd eller kan forklare slike opplevelser

Jeg besøkte noen i går der det spøker. Da vi satt og drakk kaffe, hørte vi plutselig musikk fra et soverom (ingen andre enn oss tilstede). Det var litt creepy, men ellers gikk det bra. Selv er de vant til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. dyr - jeg red mange somre på rad hos en dame og hun fortalte at det var en spesiell plass hvor hestene alltid ble urolige. Det var en stor gressvoll med høyt og fint gress, men selv om hestene fikk gå fritt, bare med klopper (lærreim som binder frembeina sammen så de bare klarer å ta korte skritt og ikke stikker langt avgårde) så stakk de derfra og over elva - det gikk ikke an å holde dem der.

 

Jeg tror det finnes mer mellom himmel og jord enn vi er klare over ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes helt klart mye mer "mellom himmel og jord" enn vi er klar over, ja, men tusser og troll er ikke en del av dette... dette er såklart bare noe jeg mener, vitenskapen kan ikke og aldri si noe om det overnaturlige (men jeg tror ikke på ting som ikke har mulighet for å bekreftes).

 

Huh! Men det handler ved nærmere ettertanke ikke om det at endel ikke har mulighet for å bekreftes/avkreftes, for det er jo bare en tro jeg har at det gjelder det og det. Kan man egentlig bevise at noe ikke kan bevises/motbevises? Ja, ut i fra et visst nivå kunnskap og metode kan man si noe om det, men man vet jo aldri noe om hav slags kunnskaper og metoder som foreligger i fremtiden - kanskje vi en dag faktisk kan motbevise at det finnes en eller flere guder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...