Gå til innhold

Stort verdenskart?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Jeg skulle gjerne hatt et stort verdenskart til å henge på veggen, men hvor får man kjøpt det? Kjæresten har et som er festet på en "korktavle" slik at man kan stikke nåler i det og han kjøpte det på en eller annen bokhandel for flere år siden, men jeg kan ikke finne noe slikt verken på Ark, Norli eller Notabenes sider nå - noen som vet om de har noe slikt? Evt. bare en stor plakat?

 

Et ordentlig kart altså, ikke noe barne-dill med forskjellige symboler på.Og fortrinnsvis i butikk i Trondheim. :) Trenger den helst i morra eller på lørdag selvfølgelig...

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA :)

Ah... Men dit gidder jeg virkelig ikke dra i rushet på fredag eller lørdag ettermiddag. Jeg er ikke selvplager heller. Har funnet på nett da, om jeg ikke finner noe annet så får jeg bare bestille så han får det litt i etterkant, det går nok bra, han er en tålmodig type. :) Det har han ikke arvet fra sin mor.  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes i tapet det da, på vanlig fargehandel.

 

Kjenner noen som tapetserte en vegg med kart-tapet nylig. Mener de også valgte selv hvor kartet skulle være fra og valgte fylket de bor i.



Anonymous poster hash: 2d1bc...a25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Finnes i tapet det da, på vanlig fargehandel.

 

Kjenner noen som tapetserte en vegg med kart-tapet nylig. Mener de også valgte selv hvor kartet skulle være fra og valgte fylket de bor i.

Anonymous poster hash: 2d1bc...a25

 

*hehe* Det var litt kult og da og det ville nok guttungen elsket, men jeg tror jeg står over... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du prøvd Steaples? Mener å huske det skal være en slik butikk på Tiller...

Skal på de kanter i morra - om jeg ikke finner noe på City Syd skal jeg stikke innom! Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på de kanter i morra - om jeg ikke finner noe på City Syd skal jeg stikke innom! Takk for tips!

Bare hyggelig :) Håper du finner noe. Jeg mener å ha sett de på flere butikker, men husker ikke hvor. Hils CS fra meg, en gammel CS traver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne hatt et stort verdenskart til å henge på veggen, men hvor får man kjøpt det? Kjæresten har et som er festet på en "korktavle" slik at man kan stikke nåler i det og han kjøpte det på en eller annen bokhandel for flere år siden, men jeg kan ikke finne noe slikt verken på Ark, Norli eller Notabenes sider nå - noen som vet om de har noe slikt? Evt. bare en stor plakat?

 

Et ordentlig kart altså, ikke noe barne-dill med forskjellige symboler på.Og fortrinnsvis i butikk i Trondheim. :) Trenger den helst i morra eller på lørdag selvfølgelig...

 

Du kan også bestille fra Aftenposten: http://a-butikken.no/default.pl?showProduct=285&pageId=23 men skal vel holdehardt å få det til i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...