Gå til innhold

Hvem tror dere om Årderud drapet? Hvem gjorde det og hvem sto bak?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

 

Det er mystisk med slike saker som aldri blir helt løst. Hva tror du skjedde? 

Anonymous poster hash: 8f25a...f5a

 

 

'noen' mafia.

Anonymous poster hash: 1f918...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du mener Orderud-drapet, så ble vel det løst? Man vet ihvertfall hvem som sto sammen om det (nemlig de som ble fengslet for drapet) selv om man ikke vet eksakt hvem av dem som gjorde hva. Jeg tror ikke det er særlig tvil om at de tok de skyldige, for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 50fa5...78e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Og jeg tror Veronica Orderud er hjernen bak. Eklere kvinnemenneske skal du lete lenge etter.

Anonymous poster hash: 36ac9...29b

 

 

Kjenner du henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig sak med ganske lite bevis. Skulle Veronica ha gjort dette eller bestilt dette uten Per? Et av bevisene var telefonkontakt mellom Per og Grønnerud. Per hadde god utdannelse, hvorfor var i han foreldrenes makt og ikke bare flyttet om de ikke ville overføre gården på han. 

 

Søsteren og mannen Paust hadde sagt i avhør at attentatene kunne skyldes familiekonflikten, så konflikten må jo ha vært stor.

Utrolig dette husker jeg ikke: Samtalen var et av de heteste sporene i trippeldrapssaken. En mannsperson ringte «Opplysningen 180» og varslet at han kom til å drepe Anne Orderud Paust og foreldrene hennes. Dette skjedde bare uker før trippeldrapet pinseaften 1999. De burde jo ha hatt livvakt eller alarm. 

http://www.dagbladet.no/2009/07/11/nyheter/innenriks/orderud/drap/tore_sandberg/7152581/

 

http://www.dagbladet.no/2009/07/11/nyheter/innenriks/orderud/drap/tore_sandberg/7152581/

 

Får håpe noen snakker en gang. 

 

 



Anonymous poster hash: 8f25a...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg syns er ille er at de har fått kjendisstatus.......... 

Jeg tror de alle hadde en finger med i spillet.



Anonymous poster hash: 388ef...d60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke slik kjendisstatus er noe å trakte etter. Tror ikke det er så lett å starte på nytt en plass med en slik kjendisstatus.



Anonymous poster hash: 8f25a...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...