Gå til innhold

Grete Roede nettkurs, bortkastete penger..

Anbefalte innlegg

Har gått noen uker på Grete Roede nettkurs nå. Det oppleves rett og slett som bortkastete penger.

Føler meg rett og slett nesten 100% alene med opplegget. Trodde jeg skulle møte en engasjert og motiverende kursleder, men nei..

Tilbakemeldingene på ukesrapportene jeg sender inn er totalt overfladiske og inneholder flere linker til artikkler som jeg like godt kunne ha søkt meg til på nettet.. Ingen personlig veiledning.

Har sendt inn flere spørsmål til kursleder, men av dette har jeg vel fått 1 svar på en meldning. Mange ( dvs alle de andre) har jeg aldri fått svar på.

Ingen andre meldinger har jeg fått fra kursleder hverken med oppgaver, motiverende tips eller råd.

To uker på rad har denne kurslederen forresten vært bortreist uten tilgang på internett og derfor ikke kunne svart eller lest meldinger fra meg.. ( Men svarer jo uansett ikke, hjemme eller ei..)

Nå har jeg ikke lang tid igjen på kurset.. Og må innrømme at dette er noe av det mest unyttige jeg har brukt penger på.. Koster tross alt et par tusen..

Skjønner at det er jeg som må gjøre jobben, men hadde forventet litt støtte og tilbakemeldinger.. Hva er ellers vitsen med et ganske intensivt kurs som koster en del??

Anbefaler ingen dette.. Har tidligere vært medlem i vektklubb (vg) Der får man mye mer for pengene. Kommer til å melde meg inn igjen.

Anonymous poster hash: 75f2c...449

Anonymous poster hash: 75f2c...449
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394551-grete-roede-nettkurs-bortkastete-penger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klag til GR sentralt, det virker lite sannsynlig at denne kurslederen gjør jobben sin!

Nå har aldri denne klubben vært noen veldedig institusjon, den oste av profitt allerede rundt 1980 (jeg smugleste materialet som hybelvertinnen min hadde liggende).  Men jeg tror ikke det er meningen at du skal betale så mye for lite.  De har i alle år framhevet at man får mer enn oppskrifter etc., derfor koster det såpass mye.   

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...