Gå til innhold

Menn som starter store kriger=små peniser?

Anbefalte innlegg

Ja folkens, hva er grunnen til at MENN driver og kriger hele tida? Det er så slemt og patetisk. Jeg har en teori på at det er menn med små peniser, som bruker makt for å kompensere for manglende cm. Løser krig noe? Nei. Står det i Bibelen at man ikke skal drepe? Ja. Likevel drar mannfolk fram de forbanna våpna sine (langt våpen=liten penis) og skyter i vei. 

Flere som ser samma logikken?

Anonymous poster hash: 6b790...840

Fortsetter under...

Men jeg ser en annen sammenheng...

Det sies jo at bak enhver mektig mann står en kvinne... dette tror jeg på... også tror jeg de kvinnene som står bak disse krigsherrene har noen jævlig slappe og romslige vaginaer...

:lol:  :lol:  :lol:

Men jeg ser en annen sammenheng...

Det sies jo at bak enhver mektig mann står en kvinne... dette tror jeg på... også tror jeg de kvinnene som står bak disse krigsherrene har noen jævlig slappe og romslige vaginaer...

Ja, det er godt mulig den teorien har mer for seg.

Anonymous poster hash: 6b790...840

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...