Gå til innhold

Persienne 40 cm?


morsan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Du også? :rolleyes:

 

Selv har jeg noen vinduer som burde vært vaska (klarer det sjøl, men har ikke tid), et par bilder som skulle vært hengt opp (har drill, men er redd for å skru feil i de helvetes gipsveggene), en vegg som skulle vært malt (klarer deg også, og har maling, men har ikke tid), noen spot'er som skulle vært reparert (hadde elektriker her i forrige uke for å fikse noe annet, glemte å si ifra), hagemøbler som skulle vært stua ned i edderkoppkjelleren (setter ikke mine bein der nede sjøl, venter på at naboen skal hente vinterdekkene sine der og tilby seg å gjøre det mot lagringsplassen) og et kontor som er katastrofeområde (følgefeil: Venter på ei bokhylle fra broren min slik at jeg kan kvitte meg med tre kasser bøker som står midt på gulvet før jeg kan rydde resten).

 

Og sånn går nu dagan.  -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du også? :rolleyes:

 

Selv har jeg noen vinduer som burde vært vaska (klarer det sjøl, men har ikke tid), et par bilder som skulle vært hengt opp (har drill, men er redd for å skru feil i de helvetes gipsveggene), en vegg som skulle vært malt (klarer deg også, og har maling, men har ikke tid), noen spot'er som skulle vært reparert (hadde elektriker her i forrige uke for å fikse noe annet, glemte å si ifra), hagemøbler som skulle vært stua ned i edderkoppkjelleren (setter ikke mine bein der nede sjøl, venter på at naboen skal hente vinterdekkene sine der og tilby seg å gjøre det mot lagringsplassen) og et kontor som er katastrofeområde (følgefeil: Venter på ei bokhylle fra broren min slik at jeg kan kvitte meg med tre kasser bøker som står midt på gulvet før jeg kan rydde resten).

 

Og sånn går nu dagan.  -_-

 

Her også - til tross for mann i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du var mye kjappere enn meg i dag morges. Jeg fikk bare sjekket ut ikea og princess innen du hadde funnet en løsning;-)

 

Jeg kan være kjapp til helt unyttige ting. Og kanskje især når jeg egentlig burde komme i gang med noe helt annet.

 

Og som du skriver annet sted - befriende med banale tråder i mellom :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan være kjapp til helt unyttige ting. Og kanskje især når jeg egentlig burde komme i gang med noe helt annet.

 

Og som du skriver annet sted - befriende med banale tråder i mellom :).

Det er kjenner jeg IKKE igjen. Jeg prokrastinerer jo aldri,  jeg er bare _veldig_ interessert i f.eks. persienner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjenner jeg IKKE igjen. Jeg prokrastinerer jo aldri,  jeg er bare _veldig_ interessert i f.eks. persienner ;-)

 

*knegg*

 

Forøvrig av det stygt av meg å kalle det å søke opp persienner for morsan unyttig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

Forøvrig av det stygt av meg å kalle det å søke opp persienner for morsan unyttig!!

Det var svært nyttig for meg ihvertfall :)

Eneste som er litt dumt er at jeg allerede har kjøpt persienner til nabovinduet på Princess. Satser dog på at hvite persienner er nokså likt overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*knegg*

 

Forøvrig av det stygt av meg å kalle det å søke opp persienner for morsan unyttig!!

Nettopp! Egentlig brukte vi tiden vår usedvanlig konstruktivt i dag tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...