Gå til innhold

Vet du hva reven sier?


mammanito

Anbefalte innlegg

Det lurer tydeligvis resten av verden på og....

 

http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

 

Digger de Ylvisgutta - hahahahaha, snakk om god Norgesreklame :)

Tror de må lage et internasjonalt talkshow snart, 

ser flere har oppdaget de andre skaperverka deres på youtube. Morsomt å lese kommentarer fra amerikanere osv...... 

 

PS - har du ikke hørt låta og er redd for å få den på hjerna - ikke klikk på linken hehehehe :)

over 46 mill treff på linken sålangt uooooooooooyhoooooooooooooo

 

mange folk - men mange av de som jeg har nok hørt på sanga x antall ganger hoho :)

Unga elsker sangen.... men altså, du må ha humor for å like den da, for sangen er absolutt ikke seriøst ment, men som reklame for talkshowet :) 
Likevel - legger man ut ting på youtube kan man risikere å bli verdensberømt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

PS - har du ikke hørt låta og er redd for å få den på hjerna - ikke klikk på linken hehehehe :)

 

 

Tviler på at det finne DOL'ere som ikke har hørt sangen. Jeg synes den var morsom første gangen, ikke fullt så morsom andre gangen, og nå er jeg grundig lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lurer tydeligvis resten av verden på og....

 

http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE

 

Digger de Ylvisgutta - hahahahaha, snakk om god Norgesreklame :)

Tror de må lage et internasjonalt talkshow snart, 

ser flere har oppdaget de andre skaperverka deres på youtube. Morsomt å lese kommentarer fra amerikanere osv...... 

 

PS - har du ikke hørt låta og er redd for å få den på hjerna - ikke klikk på linken hehehehe :)

over 46 mill treff på linken sålangt uooooooooooyhoooooooooooooo

 

mange folk - men mange av de som jeg har nok hørt på sanga x antall ganger hoho :)

Unga elsker sangen.... men altså, du må ha humor for å like den da, for sangen er absolutt ikke seriøst ment, men som reklame for talkshowet :) 

Likevel - legger man ut ting på youtube kan man risikere å bli verdensberømt :)

Hei!

 

Jeg liker lite populærmusikk, hører nesten bare på klassisk :-) men denne elsker jeg.

 

Nå er det mye tekster jeg syns blir slitsomme på en del pop musikk, det er ikke bare elske hverandre man synger om, men mye sånne stønne lyder og natten er jeg din osv... jeg syns det blir nokså slitsomt, og banalt.

 

Derfor deilig med bare humor :-) og i tillegg flott låt, og jeg elsker lydene :-)

 

Kan høre den igjen og igjen og igjen :lol:

 

De er suverene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg liker lite populærmusikk, hører nesten bare på klassisk :-) men denne elsker jeg.

 

Nå er det mye tekster jeg syns blir slitsomme på en del pop musikk, det er ikke bare elske hverandre man synger om, men mye sånne stønne lyder og natten er jeg din osv... jeg syns det blir nokså slitsomt, og banalt.

 

Derfor deilig med bare humor :-) og i tillegg flott låt, og jeg elsker lydene :-)

 

Kan høre den igjen og igjen og igjen :lol:

 

De er suverene!

Sangen får meg i alle fall i godt humør. Det jeg syns er morsomst er å lese alle kommentarene og se at flere av ylvisvideoene har fått internasjonal oppmerksomhet :-) Blir nesten litt stolt av de gutta jeg :-) Men det er nok bare en gangnam style tendens - folk blir lei etterhvert, men uansett - jeg syns det var forfriskende med en slik video hehe :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sangen får meg i alle fall i godt humør. Det jeg syns er morsomst er å lese alle kommentarene og se at flere av ylvisvideoene har fått internasjonal oppmerksomhet :-) Blir nesten litt stolt av de gutta jeg :-) Men det er nok bare en gangnam style tendens - folk blir lei etterhvert, men uansett - jeg syns det var forfriskende med en slik video hehe :o

Hei!

 

Jeg syns den er helt på nivå med popmusikk generelt, i tillegg synger han pent.

 

Det blir litt sånn at skal man først høre på popmusikk så er det hyggelig med noe som har en ok tekst og ikke " nå slikker jeg deg hele natten" jeg liker ikke/orker ikke høre på sånt, særlig med barna i bilen om morgenen??

 

Men jeg tenker ofte når jeg slår av "masete" musikk på radio om morgenen at det er rart såpass få/færre mennesker hører på klassisk. Alle barna foretrekker klassisk, de kan høre på popmusikk når de MÅ, dvs er med venner, men ikke om de selv velger. Men de liker i tillegg jazz, blues og hard rock, det siste liker jeg ikke så godt selv.

 

Noe jeg liker med acem radio er at etter en god samtale om et interessant tema spiller de et godt musikkstykke, og ofte får jeg en ny inspirasjon rent musikkvalgmessig.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet i overskriften; JA, jeg vet hva reven sier :-) Faktisk. Har hatt en rev på fjellknausen bak huset, bare noen få meter fra verandadøren. Jeg skjønte først ikke hvor lyden kom fra, åpnet døren for å se meg rundt, og fikk plutselig øye på reven som sto og "gjødde" mot noe på andre siden av veien. Jeg sa "husj med deg" flere ganger, men den kastet bare et blikk på meg og snudde seg mot det på andre siden av veien igjen og fortsatte med denne merkelige, hese og korte formen for gjøing. Jeg måtte gå ut på verandaen og nærme meg reven med flere skritt, stampe i gulvet og husje på den igjen før den omsider snudde og tuslet sin vei.

 

Jeg har også hørt Ylvis sangen "What do the fox say?" og den er kul, den :-) Men jeg sitter ikke og hører på den om og om igjen. Et par ganger var nok. Morsomt at den har blitt så sinnsykt populær. Hvem skulle trodd det, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet i overskriften; JA, jeg vet hva reven sier :-) Faktisk. Har hatt en rev på fjellknausen bak huset, bare noen få meter fra verandadøren. Jeg skjønte først ikke hvor lyden kom fra, åpnet døren for å se meg rundt, og fikk plutselig øye på reven som sto og "gjødde" mot noe på andre siden av veien. Jeg sa "husj med deg" flere ganger, men den kastet bare et blikk på meg og snudde seg mot det på andre siden av veien igjen og fortsatte med denne merkelige, hese og korte formen for gjøing. Jeg måtte gå ut på verandaen og nærme meg reven med flere skritt, stampe i gulvet og husje på den igjen før den omsider snudde og tuslet sin vei.

 

Jeg har også hørt Ylvis sangen "What do the fox say?" og den er kul, den :-) Men jeg sitter ikke og hører på den om og om igjen. Et par ganger var nok. Morsomt at den har blitt så sinnsykt populær. Hvem skulle trodd det, liksom?

Nei, det kan man si. Men når Rebecca Black ble et YouTube fenomen, så kan vel Ylvis også.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen er for så vidt småmorsom den, men jeg begynner å bli litt lei. Brødrene Ylvis synes jeg er oppskrytte, og egentlig ganske umorsomme. 

 

]

Norges herligste var da ganske morsomt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes fortsatt reven er morsom jeg, selv om jeg har en smått besatt unge som spiller den fra morgen til kveld. :)

 

Jeg vet hvordan reven høres ut når den er på kjærlighetsjakt. Skummel, skummel lyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strengt tatt har vi hatt stortingsvalg og ikke statsministervalg. ;) Jens er statsminister en stund til.

Ja, men nå har Jens sagt at han vil gå av og Erna er den soleklare kandidaten til å ta over, så derfor sier jeg at Erna er vår nye statsminister nå.... snart :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men nå har Jens sagt at han vil gå av og Erna er den soleklare kandidaten til å ta over, så derfor sier jeg at Erna er vår nye statsminister nå.... snart :)

Ja hun er påtroppende statsminister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, sangen er morsom, men "Stonehenge" med Ylvis er mange ganger bedre!

Hei!

 

:-) det syns ikke jeg.

 

Men jeg liker dyr bedre enn mennesker. Dyr er seg selv, mennesker er mer kompliserte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen og videoen er bare råbra!!!

 

Vi spiller den mange ganger pr dag hjemme, og hopper og danser og synger til den :-)

Hei!

 

Vi såiller den også mange ganger, vi smiler til hverandre og sitter ellers helt stille.

 

Ja nå skjønner jeg mer hvorfor vi blir oppfattet som avflatet:-)

Gleden er mer inni oss, og gjør jeg ikke synlig på utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...