AnonymBruker Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Hei! Jeg har begynt med en veldig dårlig uvane, en uvane som hjernen oppfatter som positiv for meg. Jeg klarer ikke snu denne uvanen og jeg begynner å bli redd for at jeg er i ferd med å utvikle en spiseforstyrrelse. Jeg har vært overvektig hele livet og nå har jeg fått vekta langt oppi vrangstrupen og har derfor gått fra å spise 1-3 måltider som jeg beholdt til å spise minimalt som jeg kaster opp pga selvfølelsen min. Hver gang jeg spiser, om det så er en yoghurt kaster jeg det opp, dette gjør jeg fordi jeg ser for meg at hvis jeg beholder denne yoghurten så vil jeg legge på meg flere kilo. Jeg har gått ned ca 1 kg på noen timer, dette har jeg gjort fordi jeg har kastet opp 3-4 ganger i dag. Jeg kan ikke drikke vann en gang uten å få panikk og kaste opp, for så å gå på vekta. Jeg vil si at jeg veier meg iallefall 5 ganger daglig. Jeg skal snart til psykiateren min og er derfor redd for å si til denne hva jeg holder på med, jeg er redd hun skal legge meg inn på sykehus, da jeg verken får i meg vann eller mat grunnet jeg kaster opp. Holder jeg virkelig på å bli spiseforstyrret? Hva bør jeg gjøre for å bli bedre? Jeg er virkelig redd for kalorier nå, og jeg kan ikke drikke eller spise noe som helst før jeg føler jeg blir feitere og må kaste opp. Hvor lenge kan jeg holde på slik før jeg blir alvorlig syk? Hilsen en feit 91 modell jente Anonymous poster hash: ec21b...4dd 0 Siter
frosken Skrevet 22. september 2013 Skrevet 22. september 2013 Hvor lenge har du hatt det sånn? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.