AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hvordan kan jeg gi en beskjed til webmaster uten at det blir synlig i forumet? Kan jeg gjøre det via personlig melding? Hva skriver jeg da i til-feltet? Eller gjør jeg det via vanlig mail? Ønsker altså ikke at det jeg skriver skal komme opp på webmaster-forumet og/eller på Nye innlegg. Anonymous poster hash: 43dec...8d5 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Hvordan kan jeg gi en beskjed til webmaster uten at det blir synlig i forumet? Kan jeg gjøre det via personlig melding? Hva skriver jeg da i til-feltet? Eller gjør jeg det via vanlig mail? Ønsker altså ikke at det jeg skriver skal komme opp på webmaster-forumet og/eller på Nye innlegg. Anonymous poster hash: 43dec...8d5 Du kan sende en pm til Admin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 Skrevet 23. september 2013 Du kan sende en pm til Admin. Takk - har gjort det nå - håper det funket. Har ikke prøvd å sende pm før. Anonymous poster hash: 43dec...8d5 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.