Gå til innhold

Har kjøpt meg frityrkoker, hjelp!

Anbefalte innlegg

Joda, fikk tilbud i posten og kjørte rett inn og kjøpte oss en frityrkoker. Men det var jammen ikke bare, bare. Vi tenkte å bruke den av og til når det passet seg slik.

Men den trenger hele 2,5 liter frityrolje minst, noe som blir veldig dyrt.

Det hadde jo vært greit hvis man skulle bruke den mye for det står at vi ikke behøver å bytte oljen oftere enn etter 10 gangers bruk.

Men for å frityre noen bananer en gang i mnd blir det jammen dyrt.

Hva gjør dere andre som har en slik?

Og hvor får man tak i frityrolje til en rimelig penge?

Anonymous poster hash: 70bb5...a89
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394596-har-kj%C3%B8pt-meg-frityrkoker-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en frityrkoker som bruker under halvparten av mengden olje som vanlige frityrkokere. Den skal liksom være  litt sunnere enn andre frityrkokere.
Grunnen til at den bruker mindre olje er at den er litt skrå inni og roterer slik at all maten blir fritert, men med mindre mengde frityrolje. Den funka ganske bra.... men har hatt den liggende i skapet i 6-7 år nå........ pga jeg fant ut at frityrstekt mat ikke er særlig sunt :D

Men godt er det jo.... savner å lage fish'n chips mmmmmm :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...