Gå til innhold

Venninne som "kopierer" deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nycora

13

• tonie

7

• Togli

6

• TulleKoppen

5

Mest aktive i denne tråden

Det ville jeg ment var ganske spesielt. De fleste venninner slutter å kle seg som tvillinger før tenårene er over. Kanskje du skal la være å si hvor du har kjøpt klærne dine?

Ja, har begynt å gjemme klærne mine for henne og kjøper meg klær når jeg er langt borte. Skjønner ikke hva som er så morsomt med å ha de samme klærne som meg.

Annonse

Jeg hadde neppe lagt merke til det;-)

Hei!

Det er bra :-)

Siden jeg ikke kunne si så mange ord og ikke hadde ordentlig stemme tok jeg min venninnes stemme da vi var barn.

Min mann kan ikke høre forskjell på stemmene til min venn og meg :-) Men hvor min egen stemme ble av vet jeg ikke :-)

Den var ikke bløt og myk, men stakkato og hardere og som robot og mekanisk:-( Sa de voksne.

Jeg liker musikk, så jeg likte min venns stemme, og nå er den min :-) og hun bryr seg ikke.

Men klær, det ser jeg ikke /oppdager jeg ikke like lett, jeg pleier høre med ørene, og da liker jeg myke toner.

Vi har nok bare stemmen felles min barndomsvenn og meg, men jeg tok den fordi hun betydde hele min trygghet og sånn ble stemmen min og jeg ble glad for slapp å si ordene sånn at andre så på meg.

Jeg er ikke så glad i å gå i ting som andre går i, men jeg syns du skal ta det som et kompliment jeg.... at du har god smak :) Det betyr jo ikke at hun vil kopiere deg, men at hun liker stilen din :)

Ja, får prøve å se det sånn. Har lært meg en måte å takle det på.

Hadde dusyntes at det var greit at hver gang du kjøpte klær til deg selv, så dro den ene venninnen og kjøpte akkurat de samme klærne?

Som tenåring ville jeg mislikt det sterkt, nå som (godt) voksen ville jeg vel heller tatt det som et kompliment, om jeg altså hadde lagt merke til det.

Annonse

Litt snålt hvis dere er over tenåra, men jeg tror ikke jeg hadde giddet å bruke energi på å bry meg...... Venninna di synes iallefall du har en kul stil :) Dessuten sliter hun antagelig med dårlig selvtillit og usikerhet mht klesstil etc. Ta det heller som et kompliment at hun liker å ligne på deg ;)

Mistenker frosken og fineline for å kle seg ganske anonymt siden de ikke ville lagt merke til at venninnen kom i maken klær. Jeg tror det blir en ørliten snakkis på festen neste helg hvis venninnen min stiller i maken prikkete, rød kjole som meg. Folk vil nok lure på om vi er helt gode, eller evt hvem av oss som er besatt av den andre! :)

Mistenker frosken og fineline for å kle seg ganske anonymt siden de ikke ville lagt merke til at venninnen kom i maken klær. Jeg tror det blir en ørliten snakkis på festen neste helg hvis venninnen min stiller i maken prikkete, rød kjole som meg. Folk vil nok lure på om vi er helt gode, eller evt hvem av oss som er besatt av den andre! :)

Like finkjoler er en ting - tror de fleste her i tråden antok det dreide seg om hverdagstøy eller høyst klær en trer på seg om en skal ut på byen.

Ok, vi skal være dønn alvorlige, forstår jeg. :)  Så glemmer vi festtøyet da, men jeg har altså skapet fullt av fargerike bluser, gensere, jakker og annet hverdagstøy. Det hadde virkelig blitt ganske påfallende om en venninne skulle skaffet seg maken til en hel del av mine plagg. Har man en garderobe som består av mer anonyme klær blir det ikke like rart.

Bare å sørge for å ikke ta på samme kjolene samtidig ;)

Der kom jeg på en historie fra for mange år tilbake - ikke helt sammenlignbart men dog.... Jeg var på hotell med venner og vi skulle kle oss for kvelden. Ei noe sær venninne sov på samme rom som meg, og jeg hadde glemt parfyme hjemme - og spurte henne om jeg kunne få en dæsj parfyme med henne før festen. Stor var overraskelsen da hun sa kontant NEI! Det var altså ikke aktuelt at andre skulle dufte det samme som henne på festen :P    Nå er jeg ikke sikker på om det var henne eller jeg som var sær da men.... jeg ble iallefall overraska - hadde ikke brydd meg mindre om alle damene på festen kom i samme parfyme som meg :P Skulle tro det handla om at man er livredd for å la seg "overskygge"? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...