Gå til innhold

Venninne som "kopierer" deg?

Anbefalte innlegg

Er ikke sikker på om jeg nødvendigvis kler meg ganske anonymt, er mer det at jeg er relativt sløv og lite observant i forhold til klær.

Bra! Flere burde tenke litt over hva et klesplagg egentlig er til for. Varme, dekke til kroppen. Endel fra "Hollywood" bruker jo klær som egnetlig ikke dekker noe som helst. Morsomt. Jeg syns slikt er helt sykt og virkelighetsfjernt. Jeg syns faktisk det vitner om en ekstremt lite ålreit personlighet når det eneste fokuset er å sjokkere / skape oppsikt med hva man velger å dekke seg til (eller ikke) med. Jeg syns man burde boikotte sladderblader og annet, som de til syvende og sist livnærer seg av. Men jeg er redd noe slikt ville ende med et heller ublidt møte med virkeligheten.

Fortsetter under...

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nycora

13

• tonie

7

• Togli

6

• TulleKoppen

5

Mest aktive i denne tråden

Hei. Jeg har ikke problem med at andre, tilfeldige personer bruker samme klær som meg nei :-). Kan ta et eksempel: jeg og denne venninnen er på shoppingtur sammen og ser på klær. Alt jeg ser på ser hun på og river omtrent klærne ut av armene på meg. Jeg fant en gang en topp jeg likte og bestemte meg for å kjøpe den. Da skulle hun også kjøpe akkurat den samme toppen. Bare det at størrelsen hennes manglet. Vi bruker samme størrelse. Da foreslo hun at vi kunne kjøpe denne toppen sammen og bruke den hver sin gang. Ikke bare meg som reagerer på dette. Vi treffes mye i alle sammenhenger og folk legger merke til det.

Kanskje du skal teste henne. Neste gang kjøper du et kjempestygt plagg.... og når hun har blitt dum nok til å bruke plagget - gir du det vekk til Fretex :D  Men ærlig talt - jeg tenker litt psykiatri inni bildet her og jeg... hun virker jo litt rar hun venninnen din.... Du også egentlig, som bryr deg om det hehe... neida... tralalala ro ro til fiskeskjær :) Ha en fin dag :) 

Men ærlig talt - jeg tenker litt psykiatri inni bildet her og jeg... hun virker jo litt rar hun venninnen din.... Du også egentlig, som bryr deg om det hehe... neida... tralalala ro ro til fiskeskjær :) Ha en fin dag :)

Du tenker altså automatisk "psykiatri" når du registrerer at noen ikke helt har en A4-psyke? Så utrolig teit.

Kanskje du skal teste henne. Neste gang kjøper du et kjempestygt plagg.... og når hun har blitt dum nok til å bruke plagget - gir du det vekk til Fretex :D  Men ærlig talt - jeg tenker litt psykiatri inni bildet her og jeg... hun virker jo litt rar hun venninnen din.... Du også egentlig, som bryr deg om det hehe... neida... tralalala ro ro til fiskeskjær :) Ha en fin dag :)

Psykiatri? Hvorfor i all verden tenker du det? Tror vel heller dette er en dame med litt dårlig fantasi som ikke er så trygg på egen smak, og som synes trådstarter er veldig flink til å kle seg. Hun har nok også litt dårlige antenner som ikke oppfatter at Nycora synes det blir for mye herming, men jeg kan altså ikke se hva det skal ha med psykiatri å gjøre.  :)

Er ikke sikker på om jeg nødvendigvis kler meg ganske anonymt, er mer det at jeg er relativt sløv og lite observant i forhold til klær. Skjønner at om du har planlagt en litt oppsiktsvekkende entre på festen i prikkete, rød kjole - så blir det en litt pussig effekt om venninna di kommer i samme kjolen ;-)

Neida, ingen slike planer. Jeg er bare veldig glad i prikker, og kler rødt. :) Og så synes jeg det er så kjedelig å pynte meg i svart! Dessuten ser jeg ut som et lik i det.

Hehe, synes du har en morsom holdning til psykiatri ? Tror du alle med psykiske plager er rare? I såfall trenger du å lære litt om dette, kanskje du trenger litt mere erfaring. Å anta noe blir ofte litt feil...faktisk så er venninnen min helt frisk og en veldig snill og grei person. Jeg skal også slutte og irritere meg på dette med klær, det finnes faktisk verre problemer i verden :-). Ellers så traff du spikeren på hodet, jeg har en helvetes til angst, er veldig rar, men ganske snill :-). Ha en fin kveld :).

Annonse

Psykiatri? Hvorfor i all verden tenker du det? Tror vel heller dette er en dame med litt dårlig fantasi som ikke er så trygg på egen smak, og som synes trådstarter er veldig flink til å kle seg. Hun har nok også litt dårlige antenner som ikke oppfatter at Nycora synes det blir for mye herming, men jeg kan altså ikke se hva det skal ha med psykiatri å gjøre.  :)

Hehe, synes denne var ganske morsom. Sier veldig mye om hvilke forestillinger folk har om psykiatri. Det er jo også godt kjent at vi spiser blomster og klatrer oppover veggene? ;).

Du tenker altså automatisk "psykiatri" når du registrerer at noen ikke helt har en A4-psyke? Så utrolig teit.

Vi burde sende henne en bok om psykiatri i posten :-). Eller kanskje heller en psykiatrisk pasient :-). Mangel på kunnskap dette tror jeg.

jeg tenker litt psykiatri inni bildet her og jeg... 

Jeg også tenker litt det. Da i form av litt for lite kontakt med seg selv og hvem hun selv er, for dårlig selvbilde, slik at hun må herme etter andre isteden.

Psykiatri er så mangt, og folk virker som de har mye rare (voldsomme) forestillinger omkring psykiatri, når de ikke forstår at også dette med dårlig selvbilde hører inn under (det store begrepet) psykiatri. 

Anonymous poster hash: 41c2e...ebb

Jeg også tenker litt det. Da i form av litt for lite kontakt med seg selv og hvem hun selv er, for dårlig selvbilde, slik at hun må herme etter andre isteden.

Psykiatri er så mangt, og folk virker som de har mye rare (voldsomme) forestillinger omkring psykiatri, når de ikke forstår at også dette med dårlig selvbilde hører inn under (det store begrepet) psykiatri.

Dette er jeg 100% sikker på ikke har noe med psykiatri å gjøre. Fordi om man er litt sær, trenger det vel ikke å ha noe med psykiatri å gjøre? I såfall er det veldig mange mennesker som faller inn under kategorien psykiatri.

Vi burde sende henne en bok om psykiatri i posten :-). Eller kanskje heller en psykiatrisk pasient :-). Mangel på kunnskap dette tror jeg.

Ja... matters not.  ;)

Dårlig selvbilde hører som regel ikke under psykiatri nei... det er nok heller du som har litt rare forestillinger omkring psykiatri. Tross fremstilling i populærkultur så handler psykiatri utelukkende om sykdommer...

Annonse

Ja, for all del. Jeg tenkte ikke på noen alvorlig diagnose med scizofreni og det som er... Mer heller som dårlig selvtillit, dårlig selvbilde, angst for å ikke være god nok, ikke kontakt med seg selv osv... Ikke nødvendigvis behandlingstrengende, men at hun trenger å jobbe med seg selv, få selvtillit til å være seg selv, finne sin egen stil uten å måtte kopiere andre. Men så lenge venninnen ikke sier fra, så vil jo hun her fortsette slik... Det går an å si fra på en fin måte. Kanskje ta henne med på shopping og foreslå ulike klær som passer henne. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...