Gå til innhold

Trapp til hund


Miss Piggy

Anbefalte innlegg

post-115368-0-86332300-1380117044_thumb.

 

"Trappene er fine å bruke til de små hundene når de skal komme opp eller ned av sofa, seng eller lignende."

 

Trenger små hunder trapp for å komme seg opp i sofaen? Trodde de var ganske så sprettene.

 

Er det SÅ omågjøre å ha hunden i sofaen og senga at man må ha en trapp?

 

Hunden vår får ikke komme opp i hverken sofa eller seng. Han har sin egen seng å ligge i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger små hunder trapp for å komme seg opp i sofaen? Trodde de var ganske så sprettene.

Er det SÅ omågjøre å ha hunden i sofaen og senga at man må ha en trapp?

Hunden vår får ikke komme opp i hverken sofa eller seng. Han har sin egen seng å ligge i.

Jeg tenker som deg. En ting er bikkjene som hopper opp i sofaen first thing når de er usett. Jeg vokste opp med en sånn som ikke fikk være i sofaen, og som derfor hoppet ned fra sofaen når hun hørte at vi gikk i trappa hehe (men som ikke greide å rydde opp i løshår etter seg og derfor var avslørt) Men å oppfordre og tilrettelegge for sofa- og sengleie? Nei skjønner ikke den... 

 

Jaja, vi er alle forskjellige tenker jeg ;)

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.giftrapp.jpg

 

"Trappene er fine å bruke til de små hundene når de skal komme opp eller ned av sofa, seng eller lignende."

 

Trenger små hunder trapp for å komme seg opp i sofaen? Trodde de var ganske så sprettene.

 

Er det SÅ omågjøre å ha hunden i sofaen og senga at man må ha en trapp?

 

Hunden vår får ikke komme opp i hverken sofa eller seng. Han har sin egen seng å ligge i.

Jeg skjønner ikke helt at noen ønsker at bikkja skal være i sofaer og senger. Det beste med å ikke ha hund er jo nettopp å slippe hundehår alle mulige steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel en av de tingene jeg ikke helt skjønner at vi skulle trenge.

 

Nå har jeg to små hunder, Dachs, så de har korte ben, ene er veldig spretten, andre ikke så spretten. Den forrige jeg hadde var tung i bakenden og ikke noe sprett i.

 

Tispa kan hoppe opp i senga vår, men jeg kjøper ikke trapp til hannhunden siden han ikke kommer seg opp, selv om han sikkert hadde blitt overlykkelig for å få en trapp opp til det som fremstår som lykke på jord. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med en sånn som ikke fikk være i sofaen, og som derfor hoppet ned fra sofaen når hun hørte at vi gikk i trappa hehe (men som ikke greide å rydde opp i løshår etter seg og derfor var avslørt)  ;)

 

Vi hadde en katt som var slik. Den hoppet opp på kjøkkenbenken når vi ikke var på kjøkkenet. Når den hørte vi kom, hoppet den ned og pilte ut fra kjøkkenet. Man hørte ett tydelig dunk når den landet på gulvet, så det var ikke vanskelig å forstå hva den hadde gjort! :P De er noen luringer disse dyrene! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er vel en av de tingene jeg ikke helt skjønner at vi skulle trenge.

 

Nå har jeg to små hunder, Dachs, så de har korte ben, ene er veldig spretten, andre ikke så spretten. Den forrige jeg hadde var tung i bakenden og ikke noe sprett i.

 

Tispa kan hoppe opp i senga vår, men jeg kjøper ikke trapp til hannhunden siden han ikke kommer seg opp, selv om han sikkert hadde blitt overlykkelig for å få en trapp opp til det som fremstår som lykke på jord. ;)

Jeg syns du skulle kjøpt en trapp til den stakkaren som må ligge igjen aleine på gulvet mens resten av familien koser seg oppe i sengen! :P

 

Nei, erlig talt skjønner jeg virkelig ikke at noen gidder å ivistere i noe slikt. Men hver sin lyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en katt som var slik. Den hoppet opp på kjøkkenbenken når vi ikke var på kjøkkenet. Når den hørte vi kom, hoppet den ned og pilte ut fra kjøkkenet. Man hørte ett tydelig dunk når den landet på gulvet, så det var ikke vanskelig å forstå hva den hadde gjort! :P De er noen luringer disse dyrene! :P

Hehe, kloke og ikke så kloke på samme tid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...