Gå til innhold

Bør jeg kjøpe gave? ( Dåp )

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du er ikke invitert i dåpen til din søsters barn!? Hvis du er interessert i å ha et slags forhold til henne og strekke ut en hånd (jeg antar det ligger en del bak dette?) kjøper du gave, ellers vet jeg sannelig ikke.

Nå trenger du ikke lage mer drama ut av dette enn det egentlig er.. ;-) Det ligger ingenting bak dette annet enn at søstra mi bor i en annen kant av landet og vet jeg ikke kan komme uansett fordi jeg har så dårlig råd.

Men ser nå at jeg selvfølgelig bør kjøpe en liten gave uansett..

Anonymous poster hash: 31adb...1ef

Nå trenger du ikke lage mer drama ut av dette enn det egentlig er.. ;-) Det ligger ingenting bak dette annet enn at søstra mi bor i en annen kant av landet og vet jeg ikke kan komme uansett fordi jeg har så dårlig råd.

Aha - men når du sier at du ikke er bedt så høres det jo litt dramatisk ut da. :) Da ville jeg definitivt kjøpt en liten gave ja. :)

Annonse

Som andre nevner, viktig å legge ved all info i hovedinnlegget. Slik du la det fram virket det som om din søster ikke ville ha deg med i dåpen. 

Jeg syns like vel din søster burde ha sendt deg en invitasjon, selv om hun viste/regnet med at du ikke hadde mulighet til å komme. Men det kan jo også hende hun unnlot å sende deg en invitasjon fordi du da ikke skulle føle seg presset til å kjøpe en gave. (Siden hun vet at du har dårlig råd) Samtidig, dette kunne hun ha tatt opp med deg på telefon.

I begge tilfellene (invitert/ikke invitert) syns jeg du bør kjøpe gave. Som andre nevnte, det er ikke din søster dette gjelder, men barnet. Du behøver ikke kjøpe noe dyrt. Det er tanken som teller. :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...