Gå til innhold

Facebook spørsmål!

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke så veldig inne i dette med facebook. Det jeg lurer på er om det er mulig å forhindre at alle mine venner ser hva jeg trykker liker på og eller kommenterer.

Jeg er med i flere grupper som bare interesserer 5-10 % av vennene mine.

Siden det diskuteres mye i disse gruppene, tror jeg det lett blir litt mye for de andre vennene mine som ikke har noen intr i  dette.

Kan jeg på en eller annen måte begrense det ned slik at bare de vennene med samme int. får alt jeg poster og liker i disse gruppene?

Gruppene er åpne, jeg er klar over at problemet hadde vært løst hvis gruppene var lukket, men det er det altså ikke. Og de som driver gruppene ønsker at de skal være åpne.

Endret av Annve
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394670-facebook-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...