Gå til innhold

Oralt


veien å gå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spør hva han liker og vil ha mer av mens du suger. Komuniser. Prøv å lytte til kroppspråket også.

Endret av Maglor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Play with his nuts:)  Og vis at du nyter det, som om du ikke suger han fordi han liker det, men fordi du elsker det selv. Det funker i hvert fall på meg:)



Anonymous poster hash: 7b256...e61
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er nærmere en "løsning" på dette ved å spørre ham hva han liker og ikke oss. Jeg vet hva som fungerer på min partner, men din partner kan like helt andre ting. Det finnes vel neppe noen oppskrift som tilfredstiller alle menn. 



Anonymous poster hash: d21a2...e5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd det meste, men får ikke til å ha oralsex med mannen min til det går for han. Trenger tips ;)

Det er det vel bare mannen din som kan svare på. :) Hva min mann og din mann og mrxx tenner på kan være ganske forskjellige ting, på samme måte som at du og jeg sikkert tenner på ulike ting. :) Spør ham du. Han vil garantert sette pris på det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...