Gå til innhold

"Homofile trenger ikke å spise pastaen vår"


sur kjerring

Anbefalte innlegg

http://www.tv2.no/underholdning/-homofile-trenger-ikke-aa-spise-pastaen-vaar-4128216.html

 

– Jeg hadde aldri laget en reklame som viser en homofil familie. Ikke fordi jeg ikke har respekt for dem, men fordi vi ikke er enige med dem.

 

Dette sa Barilla-sjef Guido Barilla i et intervju med La Zanzara torsdag, skriver New York Post.

– Vi handler om den tradisjonelle familien, hvor kvinnen har en fundamental rolle. Hvis homofile liker pastaen og reklamen vår, spiser de pastaen vår. Hvis de ikke liker det ... så får de la være å spise det og heller bruke et annet merke, fortsatte han.

 

 

Den uttalelsen står det respekt av. Kommer du fortsatt til å spise Barilla?

Endret av sur kjerring
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anta 50% nordmenn egentlig er enig med Guido Barilla. De er snekkere og politimenn. Kommer du til å boikotte dem?

 

Jeg spiser Sopps jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser Sopps jeg.

 

Du må vel ærlig innrømme at Barilla er et bedre navn på et matprodukt enn "Sopps"... sopp, liksom... jeg tenker mugg på baderommet, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel ærlig innrømme at Barilla er et bedre navn på et matprodukt enn "Sopps"... sopp, liksom... jeg tenker mugg på baderommet, jeg...

 

Det ække så nøye så lenge det smaker bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ække så nøye så lenge det smaker bra.

 

Hva med lukt, da? Vil du si at det er avgjørende for smaken? Hvis "ja", hvorfor ikke også andre forhåndsbedømmelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med lukt, da? Vil du si at det er avgjørende for smaken? Hvis "ja", hvorfor ikke også andre forhåndsbedømmelser?

 

Lukt og konsestens er selvfølgelig avgjørende. Navnet utenpå pakken er irrelevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukt og konsestens er selvfølgelig avgjørende. Navnet utenpå pakken er irrelevant.

 

Men tenk over hva en lukt egentlig er. Luktesansen er en slags "radar" mot smak. Jeg vil også si at intellektuelle sanser også er en radar. Det intellektuelle forteller meg at Sopps-pasta smaker som muggen bak dusjkabinettet - eller verre (vil ikke gå inn i detaljer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk over hva en lukt egentlig er. Luktesansen er en slags "radar" mot smak. Jeg vil også si at intellektuelle sanser også er en radar. Det intellektuelle forteller meg at Sopps-pasta smaker som muggen bak dusjkabinettet - eller verre (vil ikke gå inn i detaljer).

 

Din "intellektuelle" sans er nok litt for finjustert. Nei, jeg har aldri forbunnet Sopps-matvarer med sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderte Barilla da jeg var på butikken i går og før jeg hadde fått med meg denne saken. Men jeg valgte uansett First Price pga prisen. Spaghetti er spaghetti, det skal mye til for å fucke opp den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/underholdning/-homofile-trenger-ikke-aa-spise-pastaen-vaar-4128216.html

 

– Jeg hadde aldri laget en reklame som viser en homofil familie. Ikke fordi jeg ikke har respekt for dem, men fordi vi ikke er enige med dem.

 

Dette sa Barilla-sjef Guido Barilla i et intervju med La Zanzara torsdag, skriver New York Post.

– Vi handler om den tradisjonelle familien, hvor kvinnen har en fundamental rolle. Hvis homofile liker pastaen og reklamen vår, spiser de pastaen vår. Hvis de ikke liker det ... så får de la være å spise det og heller bruke et annet merke, fortsatte han.

 

 

Den uttalelsen står det respekt av. Kommer du fortsatt til å spise Barilla?

Jeg syns han heller burde sagt at det var pga han ville vise at dette var en rett som hadde lange tradisjoner, derfor den gammeldagse rollen med mor og far osv... Barilla er god den. Jeg hadde pastaskruer med kjøttdeig og tomatsaus i forgårs, og denne gangen valgte jeg en fra Barilla... Du verden for en nydelig saus, ungene gaflet i seg :) Dolmio er også god, men har ikke så kraftig tomatsmak som Barilla... den smaker liksom mer ekte.... Man kjenner at her er brukt skikkelige råvarer :) Mmmmmmmmmmagnifico :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har rett til å mene hva han vil, men jeg synes ikke det er så klokt å gå ut med det på en slik måte. Han kunne holdt kjeft, solgt pastasaus og latt kundene sine få være i fred og styre med sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har rett til å mene hva han vil, men jeg synes ikke det er så klokt å gå ut med det på en slik måte. Han kunne holdt kjeft, solgt pastasaus og latt kundene sine få være i fred og styre med sitt.

 

Det står respekt av folk som tørr være anti-PK.

Anonymous poster hash: 901d1...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...