Gå til innhold

fotballfrue.no


sur kjerring

Anbefalte innlegg

Nei, jeg holder meg klokelig unna. Hun derre fotballkjerringa er et eksempel til skrekk og advarsel for alle unge jenter i 2013: Fremstår som dum, overfladisk, lite reflektert, spiseforstyrra og egosentrisk. 

 

Bare det å kalle seg "fotballfrue" sier litt. Det å måtte kalle bloggen sin noe som baserer seg på mannens yrke er patetisk all den tid han er en middelmådig fotballspiller som aldri har snust på en landslagsplass. Det er veldig lite Victoria Beckham-swung over det hele.

 

Å lese bloggen hennes er direkte fordummende.

 

Mulig jeg fremstår som prippen. Det lever jeg fint med.

Jeg er spent på om hun fortsatt vil kalle bloggen fotballfrue den dagen de skiller seg...... Alt ser jo rosenrødt ut nå, men en vet aldri. Hun burde absolutt basert bloggen på seg selv, hva hun er.... ikke hvem hun er gift med. Men tror nok hun fikk ideen i de tider da de sendte dokumentaren om fotballfruer i England.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig lite interessert i andre menneskers hverdagsliv, enten de er fotballfruer eller 18 år gamle blondiner som legger ut dagens outfit. Det gir meg ingenting, rett og slett. 

 

Heldigvis finnes det mange andre, gode blogger med temaer som man kan lære av, eller følge med på ens egne interessefelt - f.eks. Tjomlid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lite interessert i andre menneskers hverdagsliv, enten de er fotballfruer eller 18 år gamle blondiner som legger ut dagens outfit. Det gir meg ingenting, rett og slett. 

 

Heldigvis finnes det mange andre, gode blogger med temaer som man kan lære av, eller følge med på ens egne interessefelt - f.eks. Tjomlid...

 

Tjomlid er konge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, hun lever jo av dette, men det er ikke noe drømmeyrke for eventuelle framtidige barn, at de skal utlevere seg så mye. Det kan vel også gi et noe falsk bilde over hvordan livet er. Jeg er dog mest fascinert over at det er mulig å være 7 mnd gravid med så liten mage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig lite interessert i andre menneskers hverdagsliv, enten de er fotballfruer eller 18 år gamle blondiner som legger ut dagens outfit. Det gir meg ingenting, rett og slett.

Der er vi ulike, jeg innrømmer glatt at jeg er nysgjerrig på diverse menneskers liv, og her ser jeg en sammenheng med det at jeg liker at folk signerer med nick her inne. Jeg liker å følge med på små og store hverdagsproblemstillinger i livet til de jeg er blitt litt kjent med her. Ikke så interessert i spørsmål fra anonyme brukere.

Jeg interesserer meg derimot minimalt for kjendisers liv generelt og kanskje forballfruers spesielt. De/hun virker særdeles overflatisk/e.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...