Gå til innhold

Dette er jo helt nyttesløst!


sur kjerring

Anbefalte innlegg

Her forsøker man å skape litt liv og røre og starter opptil flere tråder på Åpent. Men ingen bortsett fra TulleKoppen gidder å svare. Samtidig er folk ellers frekke nok til daglig å klage over at alt foregår på Psykiatri. Fy skam dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, en av sykdomstrekkene mine er  "få eller ingen interesser" , dermed vil det trenge mer en "et par" åpne tråder før du treffer et  tema av mine interesser og jeg svarer. Takker for forståelse for min sykdom.

Endret av schizoid1337
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sør klarte vel 3-400 hundre på en god dag.

 

Vel, i seg selv er ikke det så imponerende, men om man legger til at Sør og Nordogned er en og samme... hvilket betyr 6-800... da snakker vi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei! Sør og Nordogned er ikke de samme! Jeg har ergret meg mye over kverulanten i Sør, men jeg har også opplevd utrolig mye støtte fra Sør, jeg har de samme synspunktene som han politisk, han er et høflig og dessuten meget bereist og belest menneske. Jeg savner han, og ville vært her oftere om han hadde vært her. Nå skal det sies at jeg også savner Ulvifårikål eller hva han het. Og han som hadde nick som en nervepille. Og Bjørnefar (Bamsefar?). Og mange andre. Ingen kvinner nevnt, siden vi snakker om menn nå. Men det er mange kvinner jeg savner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...