Gå til innhold

Dagpenger/halv stilling...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har får tiden en 50% stilling som jeg har hatt ca.1 år.

Har fått barnehageplass til mitt barn fra etter jul og driver nå å søker på en 100% stilling. Hvis jeg ikke har fått det innen januar, har jeg da krav på dagpenger for de dagene jeg ikke jobber?(kommer til å beholde den halve stillingen til jeg får meg ny fulltidsjobb). Blir det regnet ut fra hva jeg har tjent 3 år tilbake? Hadde 80% fødselspenger før jeg begynte i halv stilling, før det hadde jeg 100% stilling, som var et vikariat som gikk ut når jeg skulle ha permisjon. Det blir jo krise økonomisk hvis jeg ikke får dagpenger, for jeg mister jo kontantstøtta og barnehageplassen er 100%.

Håper på svar.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/39471-dagpengerhalv-stilling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...