Gå til innhold

Barbering?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • stjernestøv

    10

  • AnonymBruker

    9

  • Togli

    8

  • nick

    7

Mest aktive i denne tråden

Sheila har ikke hår på leggene, og det lille som er under armene blir fjernet før det kan sees.

Hår på damer skal bare være på hodet!

Ok, er ikke så nøye på det jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir du søren i å barbere deg på legger og under armene på denne tiden?

 

Det gjør jeg, ingen som ser det uansett ;)

Jeg har fått det litt travelt rett før jeg skal gå ut i finkjolen ved jul. Og også når jeg skulle til gynekologen. 

 

Nei, jeg er ikke flink til å gjøre det på vinteren.  Trenger det som isolasjon i kulden :)

Anonymous poster hash: 0aaed...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har fått det litt travelt rett før jeg skal gå ut i finkjolen ved jul. Og også når jeg skulle til gynekologen. 

 

Nei, jeg er ikke flink til å gjøre det på vinteren.  Trenger det som isolasjon i kulden :)

Anonymous poster hash: 0aaed...c97

 

Ja en trenger litt isolasjon ;)

 

Men julaften da barberer jeg leggene, ikke når jeg skal til GU. Det får de tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Tullekoppen, det er sånn det skal være ;) Noe annet er unaturlig.

 

Du må se det fra min vinkel. Se på det som er mellom beina hennes og så tenk hvor deilig det er å få alt det håret inn i munnen. 

Fristende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja en trenger litt isolasjon ;)

 

Men julaften da barberer jeg leggene, ikke når jeg skal til GU. Det får de tåle.

Ja de bør tåle såpass.  Men jeg føler meg ikke helt vel når jeg står der med pels på leggene.

Anonymous poster hash: 0aaed...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må se det fra min vinkel. Se på det som er mellom beina hennes og så tenk hvor deilig det er å få alt det håret inn i munnen. 

Fristende?

Hehe, nei da forstår jeg jo ;)

 

Men glattbarbert blir for meget <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja de bør tåle såpass.  Men jeg føler meg ikke helt vel når jeg står der med pels på leggene.

Anonymous poster hash: 0aaed...c97

 

Føler meg ikke vel jeg heller men pytt pytt. Ble flau når legen skulle se leggene mine, skulle se om jeg hadde vann i dem. Var rett før jeg sa "Du jeg har ikke barbert meg altså", men det så han jo selv hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei da forstår jeg jo ;)

 

Men glattbarbert blir for meget <_<

 

Ikke her i huset, men som belønning så er Sheila godt bortskjemt på akkurat det området. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg ikke vel jeg heller men pytt pytt. Ble flau når legen skulle se leggene mine, skulle se om jeg hadde vann i dem. Var rett før jeg sa "Du jeg har ikke barbert meg altså", men det så han jo selv hehe :lol:

De er jo leger.  Skal tåle det meste da.  

 

Jeg er ikke alltid så flink på sommeren heller.  Etter flere uker med regn kommer det en soldag, og jeg hiver av meg.  Så oppdager jeg at det er en god stund siden jeg har barbert meg.  Flaut hvis jeg ikke er alene.

Anonymous poster hash: 0aaed...c97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

De er jo leger.  Skal tåle det meste da.  

 

Jeg er ikke alltid så flink på sommeren heller.  Etter flere uker med regn kommer det en soldag, og jeg hiver av meg.  Så oppdager jeg at det er en god stund siden jeg har barbert meg.  Flaut hvis jeg ikke er alene.

Anonymous poster hash: 0aaed...c97

 

Ja om sommeren må en jo nesten for da viser vi jo leggene, ja når det er sol da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheila har ikke hår på leggene, og det lille som er under armene blir fjernet før det kan sees.

Hår på damer skal bare være på hodet!

Du er en simpel blei

Anonymous poster hash: 1f494...7f3

Anonymous poster hash: 1f494...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn her det skal være! OBS, ikke klikk på "Show"-knappen om du ikke takler nakenhet.  ;)

 

Brunette-with-hairy-pussy-and-big-boobs.

Mener du at hun var naturlig? Håret under armene var barbert, dusken frisert og puppene silikonert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...