Gå til innhold

vintersko gutt 12 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker deres 12 årige gutter på beina i vinter? De er jo litt opptatt av hva de har på seg no :-) Støvler nekter han å gå med utansett om det regner ;-)

Skrevet

Joggesko med for, det er det eneste jeg får på min og har fått på ham i mange år.

Skrevet

Min sønn, som er litt eldre, har type ankelhøye converse i skinn og med tykt fôr.

(De flotte, skikkelige vinterskoene som ble innkjøpt er så gode som nye:-/)

Skrevet

Hvor får man tak i joggesko med for? Sportsbutikk? Har aldri sett det jeg.

Fryser han ikke på beina da når det er skikkelig kaldt?

Skrevet

Nei, min fryser ikke på beina.  Det er skikkelig for i dem.  Han har samme skoene med og uten for, innkjøpt på Ramona på Grünerløkka. De har også Converse med for så hvis du bor i Oslo så dra dit :)

Skrevet

Hei. Takk for svar. Jeg bor i Trondheim så jeg må kikke litt rundt omkring her etter det :-)

Skrevet

Hei. Takk for svar. Jeg bor i Trondheim så jeg må kikke litt rundt omkring her etter det :-)

Urban på Trondheim Torg fører Converse. De har også Dr. Martins (skinn, ikke stoff) - kanskje det er et alternativ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...