Dilusha Skrevet 29. september 2013 Skrevet 29. september 2013 Hva bruker deres 12 årige gutter på beina i vinter? De er jo litt opptatt av hva de har på seg no :-) Støvler nekter han å gå med utansett om det regner ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2013 Skrevet 29. september 2013 Joggesko med for, det er det eneste jeg får på min og har fått på ham i mange år. 0 Siter
IngridSletten Skrevet 29. september 2013 Skrevet 29. september 2013 Min sønn, som er litt eldre, har type ankelhøye converse i skinn og med tykt fôr. (De flotte, skikkelige vinterskoene som ble innkjøpt er så gode som nye:-/) 0 Siter
Dilusha Skrevet 29. september 2013 Forfatter Skrevet 29. september 2013 Hvor får man tak i joggesko med for? Sportsbutikk? Har aldri sett det jeg. Fryser han ikke på beina da når det er skikkelig kaldt? 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. september 2013 Skrevet 29. september 2013 Nei, min fryser ikke på beina. Det er skikkelig for i dem. Han har samme skoene med og uten for, innkjøpt på Ramona på Grünerløkka. De har også Converse med for så hvis du bor i Oslo så dra dit 0 Siter
Dilusha Skrevet 29. september 2013 Forfatter Skrevet 29. september 2013 Hei. Takk for svar. Jeg bor i Trondheim så jeg må kikke litt rundt omkring her etter det :-) 0 Siter
Kayia Skrevet 29. september 2013 Skrevet 29. september 2013 Hei. Takk for svar. Jeg bor i Trondheim så jeg må kikke litt rundt omkring her etter det :-) Urban på Trondheim Torg fører Converse. De har også Dr. Martins (skinn, ikke stoff) - kanskje det er et alternativ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.