Gå til innhold

Tørker tøy ute i 8 grader?

Anbefalte innlegg

Har liten plass og mye tøy som trengs å tørkes.. Tørker tøy ute i ca 5-8 grader?

Vil helst ikke henge det opp inne pga plass og inneklima..

Takknemlig for svar hilsen uerfaren tøyvasker..

:-)

Anonymous poster hash: 09178...584

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394779-t%C3%B8rker-t%C3%B8y-ute-i-8-grader/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har liten plass og mye tøy som trengs å tørkes.. Tørker tøy ute i ca 5-8 grader?

Vil helst ikke henge det opp inne pga plass og inneklima..

Takknemlig for svar hilsen uerfaren tøyvasker..

:-)

Det er bare å teste med en liten såkk det.

Anonymous poster hash: 669cb...637

Da jeg hadde småbarn men ikke tørketrommel, ble det våte tøyet hengt ut i mange kuldegrader når jeg måtte. Akkurat som moren min gjorde da jeg var lita. Det tørket jo, men var som stive flak å ta i når man tok det inn. Uansett grader tørker det.

Da jeg hadde småbarn men ikke tørketrommel, ble det våte tøyet hengt ut i mange kuldegrader når jeg måtte. Akkurat som moren min gjorde da jeg var lita. Det tørket jo, men var som stive flak å ta i når man tok det inn. Uansett grader tørker det.

Hvis det er stive flak er det jo is i det? Og da vil jo det bli fuktig når du tar det inn igjen?

Annonse

Hvis det er stive flak er det jo is i det? Og da vil jo det bli fuktig når du tar det inn igjen?

Det blir litt fuktig, men langt fra vått. Moren min har tørket klær på den måten i alle år, stivfrossent sengetøy mener hun blir akkurat passe tørt til at man kan strekke det godt før man legger det sammen. Mye bedre "kvalitet" på sengetøyet hun har i sine skap, enn mitt sengetøy som har vært i tørketrommel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...