Gå til innhold

Singel og dobbeltseng

Anbefalte innlegg

Dere som er eller har vært i ovennevnte kombinasjon: Rer dere opp til to i dobbeltsenga? Eller kun ett sett dyne/pute?

Jeg har hittil redd opp for to. Ikke det at det er noen aktuelle overnattingskandidater, men føltes penere - mer helhetlig. Pluss: ellers må jeg finne lagringsplass for den ekstra dyna. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/394787-singel-og-dobbeltseng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg rer opp til ro, men merkelig nok synes jeg det er deilig de gangene jentungen har overnattingsbesøk og låner det ekstra sengetøyet - da får jeg jo så deilig stor plass! :) Så egentlig går det vel mest på oppbevaring av det ekstra settet sengetøy ja + at jentungen tidligere av og til kom inn til meg om natten, men det er lenge siden nå. Gammel dame vond å vende. ;)

Dere som er eller har vært i ovennevnte kombinasjon: Rer dere opp til to i dobbeltsenga? Eller kun ett sett dyne/pute?

Jeg har hittil redd opp for to. Ikke det at det er noen aktuelle overnattingskandidater, men føltes penere - mer helhetlig. Pluss: ellers må jeg finne lagringsplass for den ekstra dyna. :)

Dobbeldyne. ;)

Jeg har dobbeldyne, og bruker begge putevarene. Altså, en dyne og to puter selv om jeg bare bruker en pute. Endret av Mrs Doolittle

Annonse

Ja, jeg rer opp til ro, men merkelig nok synes jeg det er deilig de gangene jentungen har overnattingsbesøk og låner det ekstra sengetøyet - da får jeg jo så deilig stor plass! :) Så egentlig går det vel mest på oppbevaring av det ekstra settet sengetøy ja + at jentungen tidligere av og til kom inn til meg om natten, men det er lenge siden nå. Gammel dame vond å vende. ;)

Ja er slutt på nattlig besøk fra eget avkom her også :)

Vi har 1,20-seng på hytta. Og dobbeldyne. :wub: Men ekstremt nyforelsket kan vi vel neppe kalles nå, etter snrt 8,5 år. :wub:

Hei!

Jeg er ekstremt nyforelsket når jeg av og til tenker på min mann :-)

Når jeg ser han, stå der, småirritert/sur på meg, glemmer jeg det fort, dessverre.

Men jeg er glad i han av andre grunner, det er også ok og verdifullt og fint. Og mer varig og solid enn forelskelsesfølelsen. Jeg liker det solide, slik at fordelen er at man kan være aldri så sur på meg, jeg er like glad i visse mennesker, dette gjelder også min psykiater, som har vært sur på meg og sagt beklager, noe som ikke var nødvendig, men hyggelig var det.

Det ser hyggeligst ut å re opp en dobbeltseng for to :-) da er det klart for en til, og man vet jo aldri hvem som kan dukke opp:-)

Hei!

Jeg er ekstremt nyforelsket når jeg av og til tenker på min mann :-)

Koselig! :) Jeg er så glad i kjæresten min at det innimellom føles som hjertet skal sprenges, men sånn nyforelsket-ville er vi ikke lenger noen av oss da. Men en dyp, varm og varig (håper vi!) kjærlighet er det fremdeles heldigvis. :wub:

Annonse

Det kan knapt kalles dobbeltseng :) Unntatt når man er ekstremt nyforelsket. He he.

Jeg klinte til og kjøpte 180-seng.

Vi har sovet i 1,20 og dobbelt dyne over ett år nå.  Men nå blir det ny seng på 1,50 og fremdeles dobbeltdyne.  Jeg blir helt lost jeg i sånne store senger når vi har sovet på hotell så 1,50 er riktig koselig tenker jeg.

Vi har sovet i 1,20 og dobbelt dyne over ett år nå. Men nå blir det ny seng på 1,50 og fremdeles dobbeltdyne. Jeg blir helt lost jeg i sånne store senger når vi har sovet på hotell så 1,50 er riktig koselig tenker jeg.

:-) Synes det er deilig med plass. Men på hotell i London en gang hadde vi veldig brei seng og med ett stort teppe med laken over. Det flørte jo til at når begge rullet seg mot kanten ble teppet liggende i spenn mellom oss. Ha ha. Ikkje bra!

Da ville jeg definitivt redd opp med to dyner. En vil se tomt ut.. :)

Bra :)

Ja stor forskjell om det er 180 eller 120.

Sønnen på 16 fikk også dobbeltseng nå. Har lenge tenkt på at han skulle få 120-seng. Når jeg først skulle kjøpe ble det til at han fikk 150. Klar fir kjæreste altså ;) Eller seng for gjester. Men han har kun én dyne da. Pluss tre puter :)

Jeg har redd opp til to i alle år. Men på et eller annet tidspunkt har jeg visst omgjort den ene halvdelen av senga til noe som ligner et gigantisk nattbord. Det er plass til maaaange bøker, laptop, noen ekstra puter, litt klær mm. Dyne nr to ser ut til å ha flyttet til gjesteværelset.

Jeg rer opp til en, og lar dyna ligge over hele senga - føles ganske luksuriøst ;) De helgene kjæresten kommer, rer jeg selvsagt opp til to :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...