Gå til innhold

Klippe av føflekker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å få føflekker som henger liksom utenpå huden. Det ligner på slike føflekker som eldre folk får etterhvert.

Føflekkene mine er bitte små, men kan jeg klippe av dem for å hindre at de blir store og ekle?

:(Anonymous poster hash: 46e9e...d93 Anonymous poster hash: 46e9e...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du slike skin tags?

http://www.dermatologi.no/hudsykdommer-n-s-skin-tags.html

 

Disse kan du bare klippe av ja. Det har jeg gjort med flere som har vært i veien. Bare ikke dra i den mens du klipper, da kan du få sår. Legg saksa (gjerne neglesaks) helt flatt innerst ved huden og klipp. Det føles som et nålestikk, og blør som et nålestikk.
 

 



Anonymous poster hash: a9af0...e44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å få føflekker som henger liksom utenpå huden. Det ligner på slike føflekker som eldre folk får etterhvert.

Føflekkene mine er bitte små, men kan jeg klippe av dem for å hindre at de blir store og ekle?

:(Anonymous poster hash: 46e9e...d93 Anonymous poster hash: 46e9e...d93

Tja, sånn etter læreboken...jeg har gjort det selv, ikke noe problem, :P  men egentlig bør du vel få legen til å gjøre det :) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Mener du slike skin tags?

http://www.dermatologi.no/hudsykdommer-n-s-skin-tags.html

 

Disse kan du bare klippe av ja. Det har jeg gjort med flere som har vært i veien. Bare ikke dra i den mens du klipper, da kan du få sår. Legg saksa (gjerne neglesaks) helt flatt innerst ved huden og klipp. Det føles som et nålestikk, og blør som et nålestikk.

 

 

Anonymous poster hash: a9af0...e44

 

Ja,- det er visst slike skin tags.Jeg visste ikke om dette her,så du ga meg nyttig informasjon. Tusen takk :)

 

 

Anonymous poster hash: 46e9e...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...