Gå til innhold

trenger svar fort, mulig gravid?


ailinailin

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke helt hvor jeg skal henvende meg, så jeg prøver her.

 

jeg er nå 20 dager forsinket (3 uker i morgen) med mensen.
Siste menstruasjon var 14. august. 

jeg har vært forsinket før men aldri så lenge, og denne mnd har jeg hatt veldig mye rare "symptomer".

 

uka før jeg forventet mensen begynte jeg å kaste opp all mat jeg inntok, men kun på kvelden. kastet opp hver eneste kveld og mistet matlysten, dette varte i ca 2 uker før det stoppet. nå har det gått til at jeg ikke klarer å fordøye maten og maten går rett igjennom i stedet. da jeg var ca. 1 uker forsinket tok jeg to tester(en på dagen og en morgenen etter), begge var negativ. 

 

Jeg har begynt å merke endringer i magen. magen min er veldig hard, men det som er så rart er at på morgenen er magen myk under navlen men om kvelden er den hard. mens over navlen er den hard konstant. jeg har et punkt rett over navlen som er ømt når jeg presser mot. Jeg føler meg oppblåst og rett og slett tykk. det kjennes ut som om magen min presser utover og jeg har mye gass som sikkert er en del av årsaken.

 

Jeg har gått med en tanke i hodet i en god stund om at jeg er gravid. jeg har sterk tro på at jeg er det (kanskje så mye at jeg innbiller meg alt?). og når til og med samboeren min tror at jeg kan være gravid og lurer på om jeg holder dette skjult til jeg er så langt på vei at graviditeten kan fortsette trygt. 

 

Jeg er sliten og ofte trøtt, det har skjdd to ganger i forrige uke at jeg har sovet så lenge som 23 timer i strekk.  tok foresten en test i forrige uke også, den var negativ. vurderer å ta en test i morgen tidlig, men er desverre redd for at denne skal være negativ også. jeg har også tatt EL tester jevnlig, men alle er negative. har altså ikke hatt EL siden september.

 

Hva skjer med meg? hvis testene fortsette å være negative og mensen fortsatt uteblir, burde jeg oppsøke legen?

 

Hilsen bekymret meg

Endret av ailinailin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville oppsøkt lege nå... Da slipper du å lure, og h*n kan finne ut om kroppen din sliter med noe du trenger hjelp for. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...